کد خبر : 1726260 | 29 آذر 1399 ساعت 09:30 | 67.4K بازدید | 5 دیدگاه

هخامنش: تراکتور لیاقت قهرمانی در لیگ برتر را دارد؛

استوری‌ام برای پرسپولیس سوء تفاهم ایجاد کرد

بازیکن تراکتور می‌گوید استوری که در صفحه مجازی برای پرسپولیس گذاشت، موجب سوء تفاهم برای هواداران این تیم شده است.

استوری‌ام برای پرسپولیس سوء تفاهم ایجاد کرد

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور توانست در یک برد پرگل در هوای برفی تبریز سه بر یک پیکان را از پیش رو بردارد. وفا هخامنش درمورد این بازی به خبرنگار ما گفت: خدا را شکر بازی خیلی خوبی بود؛  ما روی نقاط قوت و ضعف پیکان کار کرده بودیم و واقعا به تیم حریف اشراف داشتیم و می‌دانستیم که قرار است در زمین چه کنیم، با این که فاصله بین دو بازی ما کوتاه بود اما در این فرصت کم توانستیم چیزهایی که کادر فنی می‌خواستند در زمین پیاده کنیم. ما توانستیم از اشتباهات حریف استفاده کنیم و  بازی را پیش بندازیم، بازی را در دست گرفتیم و با یک بازی منطقی در ادامه کار توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم و پیروز شویم.

 

او در خصوص شرایط جوی تبریز ابراز کرد: برف خیلی سنگینی باریده بود ولی خدا را شکر روی زمین کاور کشیده بودند و چون ورزشگاه یادگار امام از زیر حالت گرمایشی دارد و می تواند برف روی زمین را آب کند، با اینکه برف بارید‌ ولی شرایط زمین خوب بود. در اواسط بازی دوباره برف بارید و در اواخر مسابقه مقداری سنگین‌تر شده بود. این موضوع موجب شد که کیفیت بازی کم شود ولی خوشبختانه همان کیفیتی که اول بازی داشتیم را تا آخر حفظ کردیم.

 

این بازیکن در خصوص عملکرد خوب تراکتور همراه مسعود شجاعی و کسب دو برد در دو بازی ای  که او  روی نیمکت نشسته بود، عنوان کرد: آقای شجاعی رزومه خیلی قوی دارد و زیر دست مربیان بزرگی در اسپانیا و یونان بوده و خارج از کشور بازی کرده است. او تجربه خیلی خوبی دارد و  اعتماد به نفسی که همیشه خودش در بازی‌ها داشت، به تمام تیم تزریق کرد و در این دو بازی کیفیت تیم ما واقعا  خیلی فرق کرده بود.

 

هخامنش تصریح کرد: خدا را شکر این تغییر و تحولات برای تراکتور مثبت بود و توانستیم در دو بازی اخیر نتیجه بگیریم و امیدوارم با اعتماد به نفسی که تیم گرفته در بازی‌های بعدی هم بتوانیم خوب کار کنیم و به جایگاه اصلی‌مان که ان‌شاالله قهرمانی در لیگ برتر است، برسیم.

 

بازیکن سرخ پوشان تبریز در خصوص دیدار پیش رو با صنعت نفت آبادان گفت: بازی بعدی خیلی سخت است و با تیم خوب صنعت‌نفت آبادان در خانه‌شان دیدار می‌کنیم. این تیم نتایج خیلی خوبی کسب کرده و علی‌رغم باخت‌شان در بازی آخر تیم قابل احترامی هستند. در هر صورت ما تراکتور هستیم و تیم بزرگی هستیم که بازیکنان بزرگی دارد. ما به سه امتیاز نیاز داریم تا از همین حالا در کورس قهرمانی  قرار بگیریم.

 

استوری هخامنش در مورد پرسپولیس در  اینستاگرام موجب ناراحتی هواداران این تیم شده بود؛ او در این باره گفت: من یک عذرخواهی به هواداران تراکتور بدهکارم، هفته گذشته بنده یک استوری برای پرسپولیس گذاشتم و برای این تیم در فینال آسیا چون به‌منظور یک بازی ملی است آرزوی موفقیت کردم و از طرف دیگر با یک‌سری از اعضای این تیم همبازی بودم‌، اما هواداران تراکتور از این موضوع ناراحت شدند و من نمی‌دانستم که این موضوع اتفاق می‌افتد. من با چند نفر از بازیکنان پرسپولیس قبلا هم بازی بودم به همین خاطر آن استوری را گذاشتم اما سوء تفاهم و نسبت به من جو سنگینی ایجاد شده بود. به هر حال فوتبال حرفه‌ای است و ما هم بازیکن حرفه‌ای هستیم و من دوست دارم آن صمیمیت بین من و هواداران تراکتور که از اول بوده همچنان باقی بماند. بخاطر حمایت هواداران بود که من به تراکتور آمدم و با کمک آنها به آرزویم که پوشیدن پیراهن تراکتور است، رسیدم. امیدوارم با قهرمانی در لیگ برتر و نتایجی خوبی که در لیگ قهرمانان آسیا می‌گیریم، بتوانیم دل هواداران پرشورمان را شاد کنیم.

دیدگاه‌ها