کد خبر : 1726305 | 29 آذر 1399 ساعت 12:33 | 41.8K بازدید | 2 دیدگاه

تقابل سیدجلال و گارام پس از 9 سال (عکس)

کاپیتان پرسپولیس امروز پس از 9 سال، یک بار دیگر با هافبک طراح اولسانی ها مواجه خواهد شد.

تقابل سیدجلال و گارام پس از 9 سال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، حساسیت ها به اوج و فوتبال باشگاهی در قاره کهن به آخرین ایستگاه خود رسیده و دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا میان پرسپولیس و اولسان هیوندای امروز در ورزشگاه الجنوب دوحه قطر برگزار خواهد شد. 


پرسپولیس پس از ناکامی در فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال 2018، اکنون با انگیزه ای دوچندان پای به این دیدار می گذارد و آنها قصد دارند نخستین قهرمانی تاریخ خود در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند.


اما نکته جالب در ترکیب رقیب امروز پرسپولیس، حضور بهترین هافبک این تیم یعنی یون بیت گارام است که این بازیکن پس از 9 سال یک بار دیگر روبروی سیدجلال حسینی کاپیتان سرخپوشان قرار خواهد گرفت.

 

1554938


داستان از این قرار است که در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا در سال 2011 که در کشور قطر برگزار شد، تیم های ملی ایران و کره جنوبی روبروی یکدیگر قرار گرفتند.


این دیدار که در ورزشگاه القطر و با قضاوت روشن ایرماتوف و حضور 7 هزار تماشاگر برگزار شد، در پایان وقت های قانونی با تساوی بدون گل به پایان رسید. در آن بازی، کوانگ رائه سرمربی آن روز کره جنوبی در دقیقه 81 یون بیت گارام جوان را به زمین آورد.

 

1554942


گارام که آن زمان ۲۱ ساله بود به عنوان یکی از پدیده‌های فوتبال کره جنوبی در تیم ملی این کشور حضور داشت، در دقیقه ۱۰۵ با شوتی غیر قابل مهار از پشت محوطه جریمه با پای چپ، مهدی رحمتی را تسلیم کرد و تیمش را روانه مرحله نیمه‌نهایی کرد.


در آن بازی، سیدجلال حسینی کاپیتان امروز سرخپوشان در ترکیب تیم ملی به میدان رفت و اتفاقا در لحظه زدن شوت توسط گارام نیز روی پای این بازیکن تکل زد ولی در جلوگیری از باز شدن دروازه ایران ناکام بود.
حالا این دو پس از 9 سال یک بار دیگر و در مهم ترین بازی باشگاهی در قاره آسیا روبروی هم قرار گرفته اند و در پایان این بازی از میان سیدجلال حسینی و یون بیت گارام، یک نفر جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را بالای سر خواهد برد.

 

1554940

 

1554939

دیدگاه‌ها