کد خبر : 1726385 | 29 آذر 1399 ساعت 18:36 | 232.5K بازدید | 19 دیدگاه

پس از ناکامی در فینال آسیا؛

بشار رسن از پرسپولیس خداحافظی کرد

ستاره عراقی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پایان بازی فینال خبر داد که به ایران بازنخواهد گشت.

بشار رسن از پرسپولیس خداحافظی کرد

به گزارش "ورزش سه"، بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس که اوایل فصل به جهت رسیدگی بیشتر مالی  به خانواده پرجمعیتش  قصد داشت به تیم های قطری بپیوندد و به دلیل نداشتن سه بازیکن پرسپولیس در این تیم ماندگار شد  گفته بود بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس را ترک خواهد کرد.او امروز و پس از شکست در فینال آسیا  به تصمیم صحه گذاشت و گفت:من در قطر می مانم. ضمن اینکه باید از مسئولان قطری که در این شرایط بسیار بد، میزبانی خوبی از ما داشتند، تشکر کنم.


 بشار در سه سال بازی در پرسپولیس سه بار قهرمان ایران شد و با پرسپولیس دو بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید . تصمیم او بعد از فوت مادرش برای بازگشت به ایران و بازی برای پرسپولیس از او ستاره ای محبوب در پرسپولیس ساخت و این محبوبیت با تصمیم اول فصلش بیشتر شد تا او یکی از ماندگارترین بازیکنان تاریخ لیگ ایران در دل هواداران پرسپولیس باشد.

 

او در پایان مسابقه از تیم حریف تعریف کرد و گفت : به آنها تبریک می گویم. خیلی تیم خوبی در بخش دفاعی بودند و با تاکتیک بازی می کردند.

 

رسن در ادامه به دو گل خورده تیمش اشاره داشت که با ضربه پنالتی به ثمر رسید و اضافه کرد: دو پنالتی بد دادیم و کارمان سخت شد.البته بازیکنان ما تمام تلاششان را کردند و می خواستیم اولین قهرمانی را به دست بیاوریم ولی نشد. به تیم کره ای تبریک می گویم.

 

بشار که بعد از عماد محمد رضا سپاهانی و حوار ملامحمد که در  هر دو تیم پرسپولیس و استقلال سابقه بازی دارد یکی از بهترین عراقی های بود که به لیگ ایران آمد که البته در این سه سال به پر افتخارترین عراقی تاریخ لیگ برتر ایران هم بدل شد.

دیدگاه‌ها