کد خبر : 1726428 | 29 آذر 1399 ساعت 21:30 | 23K بازدید | 0 دیدگاه

تیم تردیدهایی به جا گذاشت

کومان: تساوی برابر والنسیا عین شکست بود

سرمربی هلندی بارسلونا از تساوی امروز تیمش برابر والنسیا ابراز ناراحتی کرد.

کومان: تساوی برابر والنسیا عین شکست بود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در نوکمپ دو امتیاز حیاتی را برابر والنسیا از دست داد. بارسا ابتدا عقب افتاد ولی توانست با گل مسی کار را به تساوی بکشاند. در نیمه دوم رونالد آرائوخو گل دوم را زد ولی ماکسی گومز در ادامه توانست گل تساوی والنسیا را به ثمر برساند.

بارسا دو بازی قبلی خود برابر لوانته و سوسیداد را برده بود ولی امروز متوقف شد.

 

 

1555218

 

 

رونالد کومان سرمربی بارسا در نشست خبری پس از بازی گفت:« بازی دشواری بود. گل خوردیم ولی توانستیم دو گل بزنیم با این حال تمرکزمان را به خوبی حفظ نکردیم. فرصت هایی برای زدن گل های دیگر داشتیم که از دست دادیم.

در نیمه دوم به مراتب بهتر بودیم ولی والنسیا خوب دفاع کرد. در مجموع بازی ما ثبات زیادی نداشت و نوسان ها برد را از ما گرفت. در مناطق خطرناکی توپ از دست می دادیم و ترجیح دادم در اواخر مسابقه با ورود لنگله با سه مدافع میانی بازی کنیم تا بازی بهتر تحت کنترل مان در بیاید. فکر نمی کنم امشب بازیکنی در زمین کم کاری کرده باشد اما مشکل ما عدم تمرکز لازم و توپ از دست دادن های زیاد داد. تیم تردیدهایی به جا گذاشت.»

 

 

1555219

 

 

کومان ادامه داد:« دوست داریم همه بازی ها را پیروز شویم. مشکل تساوی در بازی امشب نبود بلکه مشکل اصلی اینجاست که چهار یا پنج بازی را قبلا باخته ایم. به همین خاطر است که این تساوی هم دقیقا مثل باخت به نظر می رسد.»

 

مسی:« مسی فوق العاده بزرگ است و رسیدن به آمار 643 گل برای بارسا، هر کسی را تحت تاثیر قرار می دهد.»

 

دیدگاه‌ها