کد خبر : 1726474 | 30 آذر 1399 ساعت 09:23 | 30.3K بازدید | 5 دیدگاه

تبریک پله به مسی: تحسینت می کنم لئو مسی

پله اسطوره فوتبال برزیل رسیدن لیونل مسی به رکورد گلزنی او در یک باشگاه را به ابرستاره آرژانتینی تبریک گفت.

تبریک پله به مسی: تحسینت می کنم لئو مسی

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی در جریان تساوی 2-2 بارسلونا مقابل والنسیا یکی از گلهای تیمش را به ثمر رساند تا تعداد کل گلهایش با پیراهن بارسلونا به عدد 643 برسد. او به این ترتیب به رکورد گلزنی برای یک باشگاه رسید که نزدیک به نیم قرن در اختیار پله اسطوره برزیلی قرار داشت. پله با پیراهن سانتوس به این رکورد دست پیدا کرده بود.

 

1555275

 

پله بعد از رسیدن لیونل مسی به رکورد او این اتفاق را به ستاره آرژانتینی بارسلونا تبریک گفت. البته پله در دوران حضور در باشگاه سانتوس در بازی‌های دوستانه گلهای بیشتری برای این تیم زده بود اما گلهای او در بازی‌های رسمی برای این تیم 643 گل بود. حالا لیونل مسی هم با پیراهن بارسلونا در بازی های رسمی 643 گل به ثمر رسانده است.

 

پله برای تبریک به لئو مسی از صفحه اینستاگرام خود استفاده کرد و نوشت: " وقتی قلب آدم مالامال از عشق است عوض کردن مسیر دشوار می‌شود. من هم مثل تو می دانم عشق ورزیدن به پوشیدن هر روزه یک پیراهن یعنی چه. من هم مثل تو می دانم هیچ جا بهتر از خانه آدم نمی شود".

 

1555274

 

اسطوره برزیلی در ادامه نوشت: " به خاطر این رکورد تاریخی تبریک می گویم لیونل. ولی از همه مهمتر به خاطر دوران فوتبالی زیبایت در بارسلونا به تو تبریک می گویم. داستانهایی مثل داستان ما، داستان عشق به یک باشگاه برای مدتی اینقدر طولانی، متاسفانه هر چه زمان می‌گذرد در فوتبال نادرتر و نایاب‌تر می‌شود. من تو را واقعاً تحسین می کنم لئو مسی".

 

 

دیدگاه‌ها