کد خبر : 1726639 | 01 دی 1399 ساعت 01:55 | 17.6K بازدید | 2 دیدگاه

کارواخال: با داور موافقم؛ پنالتی نبود

دنی کارواخال معتقد است برخورد توپ به دست سرخیو راموس در بازی امشب برابر ایبار پنالتی نبود و تصمیم داور درست بود.

کارواخال: با داور موافقم؛ پنالتی نبود

به گزارش "ورزش سه"، رئال امشب بازی را عالی شروع کرد و توانست خیلی زود هم به دو گل برسد ولی میزبان خودش را پیدا کرد و پس از زدن یک گل، توانست بازی را هم در اختیار بگیرد. به خصوص در نیمه دوم ایبار حملات خطرناک تری را انجام داد و شاید شایسته کسب یک تساوی بود ولی رئال بود که روی تجربه بالای بازیکنانش به گل سوم هم رسید تا به سه امتیاز بسیار ارزشمند دست پیدا کند.

 

 

1555534

 

 

دنی کارواخال مدافع راست رئال در پایان بازی گفت:« ایبار پرس شدیدی کرده بود و خیلی جلو بازی می کرد. اتفاقی که باعث شده بود در زمین کارمان بسیار دشوار شود. فکر می کنم مزد شروع عالی خودمان را گرفتیم.

دو گل زودهنگام زدیم ولی نیمه دوم ایبار اجازه نداد بازی خودمان را انجام دهیم. می خواستیم خیلی زود کار حریف را تمام کنیم ولی نشد. گل سوم در دقیقه پایانی به ثمر رسید و تا قبل از آن فشار زیادی را تحمل کردیم. معتقدم خیلی خوب دفاع کردیم و در مجموع شایسته برد بودیم.»

 

 

1555526

 

 

برخورد توپ به دست راموس:« فکر نمی کنم صحنه پنالتی بود و داور تصمیم درستی گرفت. بازی با آلاوس برخورد توپ به دست ناچو را پنالتی گرفتند ولی مشابه همان صحنه  را چند روز پیش در کوپا دل ری پنالتی نگرفتند. صحنه امشب هم پنالتی نبود و معتقدم در این زمینه باید قانون شفاف تر باشد.»

 

دیدگاه‌ها