کد خبر : 1727017 | 03 دی 1399 ساعت 00:25 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

برانشوایگ 0 - 2 دورتموند؛ صعود دشوار به دور بعدی

دورتموند در دیداری دشوار با دو گل مت هوملس و جیدون سانچو برانشوایگ را مغلوب کرد.

برانشوایگ 0 - 2 دورتموند؛ صعود دشوار به دور بعدی

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند که بعد از جدایی لوسین فاوره روزهای بهتری را نسبت به گذشته تجربه می کند، امشب در دی اف بی پوکال با دو گل برانشوایگ را شکست داده و راهی دور بعدی شد.

 

دورتموند بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه 12 به گل اول نیز دست یافت. ارسال دقیق جیدون سانچو در مقابل دروازه به مت هوملس رسید و او با ضربه ای دقیق از فاصله ای نزدیک موفق به گلزنی شد.

 

1556057

 

دقایقی بعد و روی پاس شلوتر بود که مارسل بار از مرکز محوطه می توانست گل تساوی تیم برانشوایگ را به ثمر برساند، اما دروازه بان دورتموند واکنش خوبی نشان داد. در ادامه نیمه اول اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد و در نهایت دورتموند با برتری 0-1 راهی رختکن شد.

 

در همان اوایل نیمه دوم و روی حرکت جیدون سانچو بود که دورتموند تا آستانه زدن گل دوم نیز پیش رفت، اما ضربه جود بلینگام با مهار سنگربان برانشوآیگ مواجه شد. در دقیقه 57 مارسل بار فاصله ای تا زدن گل تساوی برانشوایگ نداشت، اما ضربه پای چپ او با بدشانسی به دیرک دروازه دورتموند برخورد کرد و تبدیل به گل نشد.

 

دقایقی بعد رافائل گریرو از بیرون محوطه و سمت چپ اقدام به ضربه زدن به سمت دروازه برانشوایگ کرد، اما ضربه او راهی به دروازه حریف نیافت. اما در دقیقه 89 این جیدون سانچو بود که روی ارسال مارکو رویس موفق به گلزنی شد و در نهایت دورتموند به برتری 0-2 دست یافت.

دیدگاه‌ها