کد خبر : 1727107 | 03 دی 1399 ساعت 15:03 | 10.9K بازدید | 1 دیدگاه

استقلال و پرسپولیس برنامه مسابقات را تعیین می‌کنند؛

علیزاده: فقط زورتان به مس رفسنجان می‌رسد؟

علی علیزاده می‌گوید در تیم های بزرگ ایران بازی کرده و اگر اتفاقات دیروز بر علیه این تیم ها یا سپاهان رقم می‌‎‌‌خورد، داور تصمیم دیگری می گرفت و گل مس رفسنجان مردود اعلام نمی شد.

علیزاده: فقط زورتان به مس رفسنجان می‌رسد؟

 

علی علیزاده معاون باشگاه مس رفسنجان در مورد ادامه نمایش های خوب این تیم که در مقابل سپاهان هم به خصوص در نیمه اول انجام شد ولی به پیروزی ختم نشد، در گفتگویی با "ورزش سه" اینطور حرف هایش را آغاز کرد و گفت: همانطور که مستحضر هستید برنامه ما ماندن در لیگ برتر است. از قبل هم گفتیم که می‌خواهیم تیمی قابل احترام باشیم و خدا را شکر هر روز به این هدف نزدیک‌تر می‌شویم.


بخش بعدی حرف های علیزاده انتقاد از مسئولان سازمان لیگ و نگاه متفاوت آنها به تیم های مختلف بود و افزود: بازی تراکتور و سپاهان یک روز به تعویق افتاد و هفته بعد سازمان لیگ بدون اینکه به ما چیزی بگوید، برنامه بازی ما را یک روز عقب انداخت. ما از سازمان لیگ خواهش کردیم که یک روز بازی ما به تعویق بیفتد، ولی آنها توپ را به زمین سپاهان انداختند و گفتند سپاهان پرواز چارتر دارد و نمی شود. چطور می شود که در مورد تعویق یک روزه دیدار با تراکتور اصلا از ما چیزی نپرسیدند ولی حالا توپ را به زمین سپاهان می‌اندازند؟ از مسئولان سازمان لیگ خواهش می‌کنم که رفتارهای شبهه برانگیز انجام ندهند. ما روز گذشته باختیم و واقعا هم خودمان و هم مردم رفسنجان خیلی ناراحتند.


مهاجم سابق استقلال و پرسپولیس سپس در واکنش به اینکه آیا از جایگاه ویژه حرفی زده شده که سبب تغییر تصمیم مرجان زاده شده، توضیح داد: من اسم کسی را نمی خواهم بیاورم. از کسانی که مسئولیت دارند، می‌خواهم وجدانشان را وسط بگذارند. الان آقای مرجان زاده دو جلسه محروم هم بشود، برای ما چه سودی دارد؟ درست است می‌گویند داوران جوان شده اند، ولی یک اشتباه می‌تواند یک تیم را نابود کند. بازی اگر دو هیچ شده بود، اتفاق دیگری رخ می داد. من در تیم های بزرگ ایران بازی کرده ام و مطمئنم اگر چنین شرایطی برای تیم های بزرگ ایجاد شده بود، داور به هیچ وجه تصمیمش را تغییر نمی داد و گل دوم ما مردود نمی کرد. این تصمیم هایی است که من می گویم شبهه ایجاد می‌کند.


علیزاده سپس به این موضوع اشاره کرد که کرمانی ها در هیئت رئیسه فدراسیون نماینده ندارند، افزود: یکی از دلایلی که فوتبال کرمان نتونسته از حقش دفاع کند، این است که استان کرمان در فدراسیون کرسی ندارد، ولی اینبار ما در انتخابات فدراسیون صاحب یک کرسی خواهیم شد.»


علیزاده با اشاره به رفتارهای دوپهلو ادامه داد: آقای یحیی گل‌محمدی گفته من تا 6 روز وقت استراحت نداشته باشیم، با ذوب آهن بازی نمی کنم و استقلال می گوید تا بازی هایمان با پرسپولیس مساوی نشود، در دربی بازی نمی کنم. زورتان فقط به مس رفسنجان می‌رسد؟

 

از علیزاده در رابطه با بازی بعدی مس رفسنجان برابر پرسپولیس پرسیدیم و او در واکنش به این سوال بیان کرد: این بازی که قطعا به تعویق خواهد افتاد. هفته بعد با فولاد خوزستان بازی داریم. یک بازی سخت را پشت سر گذاشتیم و دو بازی سخت دیگر با پرسپولیس و فولادخوزستان در پیش داریم. در مجموع اینکه، در لیگ برتر اصلا بازی آسان نداریم. خدا را شکر نمایش خوبی مقابل سپاهان داشتیم و در سایر مسابقات هم سعی می کنیم، ضمن دنبال کردن هدفی که داریم، به دنبال ارائه یک نمایش قابل احترام در تمام زمینه ها باشیم.

 

دیدگاه‌ها