کد خبر : 1727133 | 03 دی 1399 ساعت 16:29 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

سوپرگل اکبر صادقی، پورحمیدی را تسلیم کرد (عکس)

شهرخودرو در شرایطی که با گلی زودهنگام از آلومینیوم اراک عقب افتاده بود موفق شد توسط صادقی با سوپرگل آن را پاسخ دهد، هر چند بار دیگر شاگردان خطیبی گل دوم و برتری خود را به ثمر رساندند.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مهدی رحمتی بعد از شکست پرگل در هفته گذشته مقابل گل گهرسیرجان اکنون در استادیوم امام رضا امیدوار به دستیابی نتیجه مطلوب برابر آلومینیوم اراک هستند. با این حال گل‌های باقرپسند و حسینی مانع از این شد که دستیابی به این هدف برای مهدی رحمتی و شاگردانش چندان نزدیک به دسترسی به نظر برسد.

 

بعد از گلی که باقرپسند برای آلومینیوم اراک به ثمر رساند، شهرخودرو برای گل تساوی صاحب‌ موقعیت‌های خوبی شد که یکی از آنها شوت دیدنی اکبر صادقی بود. کاپیتان شهرخودرو با دریافت کرنر تیمش و از گوشه محوطه جریمه در شرایطی که کمتر کسی تصور می‌کرد توپش راهی به دروازه پیدا کند، تیمش را به گل تساوی رساند. ضربه محکم او در شرایطی که با زاویه مناسبی برای گلزنی نیز همراه نبود، علیرغم پرش حسین پورحمیدی با برخورد به تیرک دروازه راهی گل شد.

 

کمی بعد اما این آلومینیوم بود که بار دیگر از روی نقطه کرنر صاحب موقعیت شد و توانست با ضربه سر حسینی به گل دوم دست یابد تا رسول خطیبی با این گل شوکه نشود و همچنان امیدوار به کسب نتیجه باشد.

 

 

 

 

عکس: احمد هادی

دیدگاه‌ها