کد خبر : 1727841 | 07 دی 1399 ساعت 12:58 | 48.7K بازدید | 0 دیدگاه

جنجال در فوتبال بانوان

لیگ برتر برای قهرمانی یک تیم مهندسی شده است!

تیم فوتبال شهرداری بم با بیانیه ای تند، اعلام کرد که همین الآن آماده است تا از رقابت های لیگ برتر انصراف دهد.

به گزارش "ورزش سه"، دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان، روز جمعه با برگزاری 4 دیدار در گروه های یک و دو برگزار شد که در یکی از این دیدارها، بازی تیم های شهرداری بم و ذوب آهن اصفهان در شرایطی با تساوی بدون گل به پایان رسید که این بازی جنجالی از آب درآمد.


در این دیدار شهرداری بم پشت محوطه جریمه ذوب آهن صاحب یک فرصت ایده آل شد که ضربه بازیکن این تیم پس از برخورد به زیر طاق دروازه زهرا خواجوی سنگربان ذوب آهن، به درون زمین برگشت که در این لحظه، کمک داور مسابقه در ابتدا با حرکت به سمت میانه میدان، تشخیص داد که توپ از خط رد شده و گل برای تیم شهرداری بم به ثمر رسیده است.


سلما رضوی داور وسط این دیدار نیز در سوت خود دمید و با اشاره به میانه میدان، گل را به سود شهرداری بم اعلام کرد اما بعد از دقایقی، تیم داوری از تصمیم خود منصرف و این گل را مردود اعلام کرد. اتفاقی که امروز با واکنش شدید باشگاه شهرداری بم مواجه شد و آنها مدعی شدند لیگ برای قهرمانی یک تیم مهندسی شده است.

 

1557321

 

1557323

 

1557322

 

1557324


در بیانیه ای که بر روی صفحه رسمی باشگاه فوتبال بانوان شهرداری بم منتشر شده، آمده است:
«تیم فوتبال شهرداری بم که پرافتخار ترین تیم لیگ برتر بانوان محسوب می شود مظلوم واقع شده است. تیمی که بدون نفوذ در فدراسیون و وزارت کار خود را دنبال می کند در حقش جفا می شود.


تیم بم مدیر فدراسیون نشین ندارد و پول آنچنانی بیت المال هم ندارد و تنها جسورانه در زمین مسابقه می جنگد.


تیم هایی که پول بیت المال را در جیب دارند جوری ریخت و پاش کرده اند و با قدرت به نفوذ خود در فدراسیون جولان می دهند که حق تیم های دیگر را می خورند.»


بمی ها که در سالگرد زلزله این شهر به مصاف ذوب آهن رفتند، مدعی هستند لیگ برتر برای قهرمانی یک تیم مهندسی شده و آنها آماده هستند تا از لیگ برتر انصراف دهند. در بخش پایانی این بیانیه نیز اینگونه آمده است:


«حالا هم مشکلی نیست اگر دوستان می خواهند بم قهرمان نشود و حق تیم و مردم خوب بم در روز پنج دی روزی که برای نه تنها بمی ها بلکه برای کل مردم ایران نیز روز خاصی بشمار می رود اینگونه داور سرش را در زمین ببرد و به ناحق گل صحیح و درست تیم را مردود اعلام میکند بگویند تا ما همین الان از مسابقات انصراف دهیم آن هم از مسابقات مهندسی شده برای قهرمانی یک ‌تیم که آن هم مشخص است کدام تیم است.»


رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان امسال در دو گروه برگزار می شود که در گروه نخست هم اکنون سپاهان با 4 پیروزی از 4 دیدار و کسب 12 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و ذوب آهن و شهرداری بم با 7 امتیاز در رده های دوم و سوم قرار دارند. نماینده البرز و همیاری ارومیه نیز در رده های بعدی قرار دارند.


در گروه دوم نیز شهرداری بم با 12 امتیاز از 4 بازی صدرنشین است، وچان کردستان نیز با 12 امتیاز از 5 بازی در رده دوم قرار دارد، ملوان با 6 امتیاز از 5 بازی سوم است، پالایش گاز ایلام با 6 امتیاز از 4 بازی در رده چهارم جای گرفته و سارگل بوشهر نیز با 3 امتیاز پنجم است. تکلیف تیم قشقایی شیراز قعرنشین بدون امتیاز این گروه مشخص نیست و آنها در بازی روز جمعه مقابل ایلامی ها به میدان نرفتند.

دیدگاه‌ها