کد خبر : 1728247 | 09 دی 1399 ساعت 15:18 | 47.2K بازدید | 0 دیدگاه

مقصد بعدی ستاره جدایی طلب رئال مشخص شد

ایسکو تنها بازیکن رئال مادرید است که در حال حاضر قصد ترک این باشگاه را دارد.

مقصد بعدی ستاره جدایی طلب رئال مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، رئال مادرید تابستان 2014 برای جذب ایسکو 32 میلیون یورو به مالاگا پرداخت کرد. او پدیده جوان فوتبال اسپانیا بود و در رئال مادرید نیز خوش درخشید. ایسکو تنها در مقطعی کوتاه در این شش سال و نیم گذشته بازیکن ثابت رئال بوده ولی هیچکس نمی تواند تاثیر او در موفقیت های رئال در این دوره را کتمان کند.

 

 

1557848

 

 

ایسکو از سال گذشته شروع به افت کرد و دیگر نتوانست به بازیکنن موثر گذشته تبدیل شود و جایگاهش در ایده های زیدان را نیز از دست رفته می بیند. تنها مقطعی که ایسکو یک جایگاه تثبیت شده در رئال داشت به ابتدای فصل 19-2018 بر می گردد که جولن لوپتگی مربی رئال بود(البته ایسکو در فصل 18-2017 نیز با زیدان روزهای خوبی را تجربه کرده بود).

لوپتگی جانشین زیدان شده بود و برای او ایسکو یک بازیکن بدون جانشین محسوب می شد ولی با اخراج او و آمدن سولاری ایسکو به نیمکت تبعید شد و دیگر در رئال مادرید نتوانست شرایط مساعدی را حتی با بازگشت زیدان تجربه کند.

 

 

Isco a key loss for Lopetegui| All Football

 

 

ماه گذشته مارکا ادعا کرد که ایسکو تقاضای جدایی در زمستان را داده و حتی خانه اش را نیز برای فروش گذاشته است اما در نهایت زیدان با جدایی او در ژانویه مخالفت کرد ولی ایسکو احتمال زیاد تابستان رئال را ترک خواهد کرد. مقصد بعدی او نیز سویاست؛ تیمی که جولن لوپتگی هدایتش را برعهده دارد.

قرارداد ایسکو تابستان 2022 به اتمام می رسد و رئال قصد دارد 15 تا 20 میلیون یورو از انتقال او به سویا به دست بیاورد. او سالانه 7 میلیون یورو نیز دستمزد می گیرد و رئال در این شرایط بد اقتصادی از پرداخت این دستمزد بالا نیز خلاص می شود. انتقالی پر سود برای هر دو طرف.

 

دیدگاه‌ها