کد خبر : 1728476 | 10 دی 1399 ساعت 15:39 | 62.9K بازدید | 2 دیدگاه

ترکیب آشنای محمود فکری در دیدار حساس سیرجان؛

11 استقلالی برای دوئل با تیم قلعه‌نویی معرفی شدند

ترکیب تیم فوتبال استقلال برای دیدار با شاگردان قلعه‌نویی مشخص شد.

11 استقلالی برای دوئل با تیم قلعه‌نویی معرفی شدند

به گزارش "ورزش سه"، در حساس‌ترین بازی هفته نهم لیگ برتر فوتبال تیم‌های گل گهر سیرجان و استقلال از ساعت 16:20 امروز در ورزشگاه امام علی سیرجان به مصاف هم می روند.


محمود فکری که خوب می داند برای رسیدن به صدر جدول راهی جز برتری در این دیدار ندارد، تیمش را با ترکیب: رشید مظاهری، حسین مردامند، محمد دانشگر، عارف غلامی، مسعود ریگی، مهدی مهدی‌پور، سید احمد موسوی، وریا غفوری، آرش رضاوند، ارسلان مطهری و مهدی قائدی مقابل گل گهر سیرجان به زمین خواهد فرستاد.

 

1558186

 


در خط دروازه که بازهم طبق بازی های قبلی رشید مظاهری در چارچوب قرار خواهد گرفت. در قلب خط دفاعی عارف غلامی و حسین مرادمند بازی خواهند کرد و در سمت چپ از محمد دانشگر استفاده شده است.
با حضور همزمان سیداحمد موسوی و وریا غفوری در زمین به نظر می رسد یکی از این دو بازیکن در سمت راست جلوتر بازی کنند.


در پست هافبک دفاعی مسعود ریگی و مهدی مهدی‌پور جلوتر از مدافعان قرار دارند. آرش رضاوند پشت ارسلان مطهری قرار گرفته است. به نظر می رسد مهدی قائدی نیز متمایل به چپ بازی می کند و مطهری به عنوان مهاجم نوک امید اول گلزنی آبی ها خواهد بود.


بازیکنانی همچون سیدحسین حسینی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، سینا خادم پور، متین کریم زاده، هروه میلیچ، آرش دلبری، سبحان خاقانی و سید سجاد آقایی روی نیمکت حاضر هستند.

دیدگاه‌ها