کد خبر : 1729118 | 14 دی 1399 ساعت 08:17 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ 2؛ مس شهر بابک در اندیشه تداوم صدرنشینی

لیگ 2 عصر امروز با برگزاری یک دیدار از گروه الف و 7 دیدار از گروه ب پیگیری می شود. بازی های پیش رو بازی های هفته سوم است.

لیگ 2؛ مس شهر بابک در اندیشه تداوم صدرنشینی 

به گزارش "ورزش سه"، این مسابقات در دو گروه 14 تیمی آغاز شده است. در پایان تیم های اول بهمراه برنده تیم های دوم به لیگ یک صعود می کنند. در مهم ترین بازی های گروه ب مس شهر بابک که در صدر جدول قرار دارد در خانه از میلاد مهر تهران پذیرایی خواهد کرد ودر صورت برتری در این دیدار 9 امتیازی خواهد شد و به تنهایی در صدر جدول باقی خواهد ماند. تیم شاهین بندر عامری با رضا نظر زاده بازیکن سابق شاهین در بابلسر به مصاف شهدای این شهر می رود. این تیم که فصل اول حضور در لیگ 2 را سپری می کند در دو هفته ابتدایی با مربی جوانش برای کسب امتیاز و موفقیت تیم با اشتیاقی نشان داده است. نفت امیدیه تیم سوم جدول هم در یک مصاف سخت به دیدار شهید قندی یزد می رود. هر دو تیم فصل گذشته جز مدعیان صعود به لیگ یک بودند. 

 

در تنها بازی باقی مانده از گروه الف مس نوین کرمان پذیرای تیم ویستا توربین با مربیگری فرشاد پیوس است. فرشاد پیوس فصل گذشته تیم چوکای تالش را به لیگ برتر رهنمون کرد و این فصل به دنبال تکرار این اتفاق به همراه تیم تهرانی است و بدون شک در کرمان تیمش را با انگیزه پیروزی به میدان می فرستد. نگاهی خواهیم داشت به برنامه بازی های امروز و جدول رده بندی گروه ب پیش از برگزاری بازی ها. 

 

یکشنبه 14 دی 
هفته سوم – گروه الف 
14:30 مس نوین کرمان- ویستا توربین تهران


یکشنبه 14 دی 
هفته سوم – گروه ب 
14: نیروی زمینی تهران - شهرداری بم
14: مس شهر بابک - میلادمهر تهران
14: اترک بجنورد - عقاب تهران
14: شهدای بابلسر - شاهین بندر عامری
14: شمس آذر قزوین - شهرداری ماهشهر
14:15 پاس همدان - سردار بوکان
14:15 نفت امیدیه - شهید قندی یزد

 

1559042

دیدگاه‌ها