کد خبر : 1729223 | 14 دی 1399 ساعت 16:28 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

کدام چهره وارد کارزار انتخاباتی می‌شود؟

عزم کرمانی‌‌ها برای گرفتن یک صندلی فدراسیون

انتخابات هیات رئیسه فدراسیون فوتبال پس از کش و قوس های فراوان قرار است اسفند ماه برگزار شود.

عزم کرمانی‌‌ها برای گرفتن یک صندلی فدراسیون

به گزارش "ورزش سه"، این انتخابات حالا با تایید اساسنامه شکل جدیدی به خود گرفته و شانس فوتبالی‌ها برای تصدی پست های حساس فدراسیون بیشتر شده است.


 هر چند امروز علی دایی از عدم علاقه اش برای ورود به این عرصه گفت، ولی هنوز چهره های مطرحی نظیر علی کریمی ستاره سابق فوتبال ایران که در ویژه برنامه فینال آسیا در برنامه آنتن از علاقه‌اش برای تصدی پست ریاست فدراسیون حرف زده بود، ممکن است به کارزار سرنوشت ساز فوتبال ایران وارد شوند.


در میان مدیران فوتبال استان کرمان نیز امیدوارند پس از مدت‌ها که این استان صاحب کرسی‌های تصمیم ساز در فدراسیون نبوده، بتوانند یکی از صندلی های هیئت رئیسه فدراسیون را برای این استان بگیرند.
کرمانی‌ها که با دو تیم لیگ برتری ( گل گهر سیرجان و مس رفسنجان)، دو تیم لیگ یکی ( آرمان گهر سیرجان و مس کرمان ) و سه تیم لیگ دویی ( مس نوین کرمان ، مس شهربابک و شهرداری بم) در فوتبال مردان، دو تیم مدعی لیگ برتری در فوتبال بانوان (‌ شهرداری بم و شهرداری سیرجان )و حضور در لیگ فوتسال به قطب جدیدی در فوتبال ایران تبدیل شده اند، حالا اهداف بلندتری در سر دارند و برخی چهره های استان از همین حالا فعالیت های خود را برای حضور در هیئت رئیسه فدراسیون آغاز کرده اند.


از استان کرمان این احتمال وجود دارد که چهره های زیر برای حضور در هیئت رئیسه نامزد شوند.


 محمد جواهری
جواهری ششمین سال حضور در صندلی مدیرعاملی باشگاه گل گهر را سپری می‌کند و در این مدت گل گهر را از یک تیم معمولی در لیگ یک به تیمی مدعی در لیگ برتر تبدیل کرده، یکی از جدی ترین گزینه ها به شمار می رود.

 

علی علیزاده
علی علیزاده به عنوان معاون فنی باشگاه مس رفسنجان دیگر چهره ای است که در انتخابات هیات رئیسه فدراسیون فوتبال شانس دارد.
لیگ برتری شدن مس رفسنجان با علیزاده و سابقه بازی او در تیم های پایتخت نشین و همینطور تراکتور از او یک چهره ای فوتبالی ساخته که حالا با ورود به عرصه مدیریت می‌خواهد به پیشبرد اهداف فوتبالی در استان کرمان کمک کند.

 

علی قرایی
علی قرایی نیز فرد دیگری است که با کارنامه حضور در هیئت فوتبال استان کرمان و مدیریت باشگاه مس، شاید شانس خود را برای حضور در هیئت رئیسه امتحان کند.

 

البته همچنان زمان در اختیار چهره های مختلف جامعه فوتبال قرار دارد و باید دید کدامشان برای در اختیار گرفتن صندلی های مهم تصمیم گیری برای آینده فوتبال ایران وارد عمل خواهند شد.

 

دیدگاه‌ها