کد خبر : 1729423 | 15 دی 1399 ساعت 14:02 | 15.6K بازدید | 1 دیدگاه

جیمی فلوید هاسلبینک

مورینیو بلای دله آلی را سر من هم آورده بود

جیمی فلوید هاسلبینک برای 4 فصل بهترین گلزن چلسی بود ولی با ورود ژوزه مورینیو مجبور به ترک باشگاه شد.

مورینیو بلای دله آلی را سر من هم آورده بود

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو در دومین فصل حضورش در تاتنهام با یکی از ستاره های بزرگ این باشگاه یعنی دله آلی به مشکل خورده و این بازیکن ملی پوش در صدد ترک تاتنهام است.

آلی زمان در حضور مائوریسیو پوچتینو همراه با هری کین، از مهمترین بازیکنان تیم بود ولی زیر نظر مورینیو جایگاهش را کاملا از دست داده و با مربی پرتغالی همواره در تنش بوده است.

 

 

1559440

 

 

جیمی فلوید هاسلبینک ستاره هلندی که بین سال های 2000 تا 2004 برای چلسی 70 گل به ثمر رساند نیز زمانی شرایط مشابه دله آلی را داشت. فصل 05-2004 بود که مورینیو پس از موفقیت با پورتو به چلسی آمد و با ورودش هاسلبینک مجبور به ترک باشگاه شد.

هاسلبینک در این رابطه گفت:« مورینیو از من به عنوان یک نمونه استفاده کرد تا دیگران متوجه شوند با چه مربی ای طرف هستند. او می خواست ثابت کند که توان بیرون کردن هر ستاره بزرگی را دارد. من بهترین گلزن وقت چلسی بودم در حالی که هرنان کرسپو و آدریان موتو هم در چلسی بودند.

 

 

1555474

 

 

مورینیو اما می خواست نشان دهد چه کسی رئیس است و از من برای اثبات این قضیه استفاده کرد. او همان فصل چلسی را قهرمان کرد ولی من هم می توانستم عضوی از آن تیم باشم.

مورینیو همیشه همینطور است و حالا همان بلا را سر دله آلی می آورد. البته نمی توان به او ایراد گرفت چون او یک برنده سریالی است و همه جا موفق می شود. تاتنهام با مورینیو همه چیز برای کسب موفقیت دارد و امسال بهترین فرصت برای این مهم است.»

 

 

دیدگاه‌ها