کد خبر : 1729528 | 15 دی 1399 ساعت 22:13 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

بدشانسی کونته؛ مصدومیت ستاره بلژیکی اینتر

روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی اینتر احتمالا در دیدار مقابل سمپدوریا غایب خواهد بود.

بدشانسی کونته؛ مصدومیت ستاره بلژیکی اینتر


به گزارش "ورزش سه"، سال 2020 به بهترین شکل برای نراتزوری آغاز شد و آنها موفق شدند با ارائه نمایشی تهاجمی و هت تریک لائوتارو مارتینز با نتیجه 2-6 کروتونه را مغلوب کنند. روملو لوکاکو، دیگر گلزن اینتر نیز در این دیدار یک بار موفق به گلزنی شده و یک پاس گل هم داد، اما حالا اسکای اسپورت خبر از مصدومیت این مهاجم گلزن و بلژیکی داده است.

 

1559196

 

روملو لوکاکو امروز به صورت انفرادی تمرین کرده و نتوانست در تمرینات گروهی اینتر حضور یابد. نراتزوری اواخر هفته و در سری آ به مصاف سمپدوریا خواهد رفت و بعید است آنتونیو کونته بتواند از این بازیکن در ترکیب اصلی استفاده کند، اما ممکن است روملو لوکاکو روی نیمکت اینتر حضور یابد.

 

همچنین حضور این مهاجم 27 ساله در دیدار حساس هفته بعد اینتر مقابل رم نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد و این بدترین خبر برای کادر فنی اینتر در این شرایط خواهد بود. روملو لوکاکو در حال حاضر و با 12 گل، پایین تر کریستیانو رونالدو با 14 گل در رتبه دوم بهترین گلزنان سری آ قرار دارد و از امیدهای کسب عنوان آقای گل فصل محسوب می شود. با برتری دیشب میلان، اینتر دوباره به رتبه دوم جدول سری آ سقوط کرد و آنتونیو کونته امیدوار است در این کورس حساس در ادامه فصل، روملو لوکاکو را در بازی های پیش رو در اختیار داشته باشد.

دیدگاه‌ها