کد خبر : 1729601 | 16 دی 1399 ساعت 11:11 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

گل ارزشمند مهاجم مس رفسنجان

آوخ یعنی دریغا فولاد! (عکس)

مهاجم تعویضی مس رفسنجان پس از ورود به زمین، فرصت کوتاهی می‌خواست تا تیمش را از شکست بیرون از خانه نجات بدهد .

آوخ یعنی دریغا فولاد!  (عکس)

به گزارش "ورزش سه" در تقابل فولاد و مس رفسنجان به میزبانی اهواز، شاگردان نکونام برای ماندن در کورس رقابت مدعیان نیاز مبرمی به چهارمین برد متوالی خانگی داشتند و از آن سوی میدان هم مسی‌ها برای فرار به سوی میانه‌های جدول، برای برد به اهواز سفر کرده بودند؛ هر چند جدال دو تیم چندان پربرخورد و جذاب نبود و شاگردان ربیعی به خوبی توانستند فولادی‌ها را مهار کنند اما یک غفلت دفاعی در نیمه دوم فضا را به مهاجم فرصت‌طلب فولاد داد تا پریرا با گلزنی خود شاگردان نکو را در آستانه چهارمین برد فصل قرار دهد.

 

پس از گلزنی پریرا، ربیعی برای جبران شکست در فولاد آره‌نا هر چه روی نیمکت داشت رو کرد و تغییراتی در ارنج تیمش ایجاد کرد؛ شاید مهم‌ترین تغییر، ورود مهرداد آوخ بود که برای تقویت خط حمله مس به میدان آمد و با ورودش، بارها دفاع فولاد را آزار داد. اما شاهکار آوخ درست در زمانی بود که فولادی‌ها تصور می‌کردند رکوردشان در پیروزی خانگی پابرجاست و قرار است در فولاد آره‌نا جشن پیروزی مقابل مس را بگیرند.

 

1559733

 

در واپسین لحظات اوقات اضافی، مهرداد آوخ با ضربه سر تماشایی خود روی ارسال یک موقعیت ایستگاهی، همه رویاهای شاگردان نکو را خراب کرد و با فریادهای بلند خود در فولاد آره‌نا، سکوت حاکم بر ورزشگاه را شکست و حتی پیراهن خود را از هم تن در آورد و یک کارت زرد را به جان خرید.

 

او با نام خانوادگی عجیبش (به معنای دریغ و افسوس) همیشه در ذهن نکونام و فولادی‌ها می ‌ماند.

 

1559734

دیدگاه‌ها