کد خبر : 1729646 | 16 دی 1399 ساعت 13:18 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

نصرتی؛ مربی ای که نمی خواهد بسوزد

مدافع اسبق تیم ملی این روزها با هدایت پارس جنوبی جم روزهای پرچالشی را در ماراتن لیگ یک سپری می کند.

نصرتی؛ مربی ای که نمی خواهد بسوزد

به گزارش "ورزش سه"، محمد نصرتی بعد از آویختن استوک هایش خیلی زود به جرگه مربیان پیوست و در اولین تجربه اش در لیگ یک با تیم استانش یعنی گل ریحان البرز، در فصل گذشته تجارب خوبی کسب کرد و حتی با این تیم قهرمان نیم فصل هم شد. اما او در ادامه راه از این تیم جدا شد و ابتدای این فصل با تیم تازه صعود کرده چوکای تالش به توافق رسید ولی ترجیح داد از حواشی به وجود آمده در امور مدیریتی این تیم شمالی فاصله بگیرد و عطای مربیگری در چوکا را به لقایش ببخشد.


نصرتی در حالیکه ابتدای این فصل پیشنهادی هم از لیگ برتر داشت، ترجیح داد با طمانینه مسیر مربیگری اش را سپری کند و برای این فصل فوتبالی اش تیم پارس جنوبی جمی را انتخاب کند که به تازگی به لیگ یک سقوط کرده است.

 

1557616


مدافع اسبق تیم ملی با همراهی فرزاد آشوبی و ایمان رزاقی در کادر فنی تیمش، شروع خوبی در رقابت های لیگ یک داشت و در سه هفته نخست با شکست تیم های آرمان گهر، رایکا و گل ریحان خیلی زود به صدر جدول تکیه زد و از تیمش چهره یک مدعی ساخت. جمی ها بعد از کسب دو تساوی مقابل خیبر خرم آباد و فجرسپاسی و برد شهرآورد بوشهر از فراز کمالوند و شاهین، شش هفته بدون باخت را چاشنی صدرنشینی خود کردند.


اما دو باخت متوالی مقابل هوادار و استقلال خوزستان حالا نصرتی را وارد چالش جدیدی در دوران مربیگری اش کرده که می تواند تجربه خوبی برای او و تیم جوانش باشد. نصرتی که تجربه ٢٠ هفته نباختن را با گل ریحان در فصل گذشته در کارنامه اش دارد، حالا خیلی خوب می داند برای حفظ تیمش در جمع مدعیان باید خیلی زود بازیکنانش را به مسیر موفقیت بازگرداند. هرچند نصرتی در دو دیدار اخیر بازیکنان اصلی تیمش را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشته و می تواند با بازگشت ستاره های تیمش روند موفقیت را یکبار دیگر در پیش بگیرد.

دیدگاه‌ها