کد خبر : 1729961 | 18 دی 1399 ساعت 00:08 | 68.8K بازدید | 1 دیدگاه

با حضور علی دایی، عادل و شهردار تهران! (عکس)

مراسم اختتامیه پنجمین دوره مسابقات لیگ حِرف و مشاغل روز چهارشنبه در مجموعه ورزشی قمر بنی هاشم برگزار شد.

با حضور علی دایی، عادل و شهردار تهران! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پنجمین دوره مسابقات فوتبال حرف و مشاغل به اتمام رسید و در پایان تیم رسانه و ورزش، تیم هنرمندان و تیم پزشکان به ترتیب مقام اول تا سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.


مراسم اختتامیه این دوره از رقابت ها نیز در مجموعه ورزشی قمر بنی هاشم برگزار شد که در جریان این مراسم عادل فردوسی پور به عنوان کاپیتان تیم رسانه و ورزش به ایراد سخنرانی پرداخت و ضمن تشکر از شهرداری تهران، از تلاش مجید فراهانی، عضو شورای شهر تهران تقدیر و تشکر کرد.


در جریان این مراسم چهره های سرشناسی همچون پیروز حناچی شهردار تهران، مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران، عادل فردوسی پور، چهره سرشناس حوزه ورزشی، علی دایی اسطوره فوتبال ایران، مناف هاشمی معاون شهردار و چند چهره سیاسی و ورزشی دیگر حضور داشتند.


پنجمین دوره مسابقات لیگ حِرف و مشاغل چندی پیش با حضور ۱۰ تیم از مشاغل و حرفه‌های مختلف برگزار شد که تیم رسانه ورزش برای دومین سال متوالی به عنوان قهرمانی رسید. تیم‌های هنرمندان حامی و پزشکان هم دوم و سوم شدند.

 

1560212


عادل فردوسی‌پور که به نمایندگی از تیم رسانه ورزش، پشت تریبون قرار گرفت، در تمجید از علی دایی گفت: در زندگی‌ام جایزه بسیاری دریافت کرده‌ام اما اینکه از دست علی دایی جایزه بگیرم، افتخار بزرگی است. تیم ما برای دومین دوره متوالی توانست قهرمان بشود، آن‌هم در شرایطی که در هر دو دوره، سرنوشت تیم ما به روز آخر کشید و برای قهرمان شدن، همه چیز دست خودمان نبود اما خوشحالم که با اخلاق‌مداری سایر تیم‌ها و درخشش بازیکنان‌مان قهرمانی را به دست آوردیم.


پیروز حناچی شهردار تهران و علی دایی هم هر کدام لحظات کوتاهی پشت میکروفون رفته و برای حاضران در سالن صحبت کردند.

 

1560213

 

عکس: سعید زارعیان

دیدگاه‌ها