کد خبر : 1729997 | 18 دی 1399 ساعت 10:54 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

پایان کار ستاره دانمارکی در اینتر؛ مقصد پاریس است؟

به نظر می‌رسد کریستین اریکسن پس از مشکلاتی که در ایتالیا داشت، این ماه اینتر را ترک می‌کند.

پایان کار ستاره دانمارکی در اینتر؛ مقصد پاریس است؟

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کونته، سرمربی اینترمیلان، می‌گوید سرنوشت کریستین اریکسن در دستان باشگاه است و به نظر می‌رسد که کار این بازیکن دانمارکی در اینتر به پایان رسیده است. کریستین اریکسن سال پیش با قراردادی 20 میلیون یورویی از تاتنهام به اینترمیلان آمد و هافبک سابق اسپرز قراردادی چهار ساله با تیم ایتالیایی امضا کرد. اریکسن این فصل تنها 12 بار برای اینتر به زمین رفته و نتوانسته هیچ گلی برای این تیم به ثمر برساند. فصل پیش هم او در 26 بازی 4 بار گلزنی کرد. پس از اینکه اریکسن جایگاهش را در برنامه‌های کونته از دست داد، حالا جدایی او از اینترمیلان نیز قطعی شده است. مدیر ورزشی باشگاه تایید کرده که نام اریکسن در لیست فروش قرار گرفته است.

 

1548148

 

جوزپه موراتا، مدیرعامل اینترمیلان، در مورد سرنوشت اریکسن گفت: "او مشکلاتی برای هماهنگ شدن با تیم داشت، او  به کار تیم نمی‌آید و بازدهی ندارد. واقعیت این است."

 

کریستین اریکسن در 20 دقیقه پایانی بازی روز چهارشنبه اینترمیلان برابر سمپدوریا برای این تیم به میدان رفت و پس از بازی از کونته در مورد سرنوشت او سوال شد.آنتونیو کونته در رابطه با اریکسن گفت: "من سعی می‌کنم با توجه به شرایط از گزینه‌های موجود نهایت استفاده را ببرم.  من کاملا در خدمت باشگاه هستم و هر تصمیمی آنها در قبال نقل و انتقالات اتخاذ کنند، کاری از من در این مورد بر نمی‌آید. باشگاه خیلی خوب می‌داند که چه بازیکنی باید برود و چه بازیکنی باید بیاید. من فقط کارم را می‌کنم، همانطور که از لحظه‌ای که به اینتر آمدم کار کرده‌ام. هر تصمیمی که گرفته شود همیشه با من هم مطرح خواهد شد."

 

یکی از گزینه‌های اریکسن در حال حاضر می‌تواند پاری سن ژرمن باشد. مائوریسیو پوچتینو سرمربی تازه PSG پنج سال در تاتنهام با اریکسن کار کرده است و در پاسخ به سوالی در باره احتمال حضور اریکسن در PSG پاسخ داد "ما همه احتمالات را در نظر می‌گیریم".

دیدگاه‌ها