کد خبر : 1730364 | 20 دی 1399 ساعت 14:55 | 17.6K بازدید | 1 دیدگاه

سومین نامزدی ریاست آجورلو رسمی شد

مصطفی آجورلو برای سومین بار در طول دوازده سال اخیر برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال پیشقدم شد.

سومین نامزدی ریاست آجورلو رسمی شد

 

به گزارش "ورزش سه"، مدیرعامل سابق باشگاه های پاس و تراکتور یکی از چهره های مهم و قابل توجه انتخابات فدراسیون فوتبال است که در بدو ورود به محل ثبت نام، ترجیح داد با خبرنگاران گفت و گو نداشته و آن را به بعد از ثبت نام موکول کرد.

 

آجورلو که با باشگاه پاس سابقه قهرمانی در فوتبال ایران را دارد پیش از این نیز دو بار برای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال شرکت کرده بود. بار اول در دوره ای که فوتبال ایران با موضوع تعلیق مواجه بود که حضور آجورلو با واکنش علی آبادی، رئیس وقت سازمان تربیت بدنی همراه شد و از ثبت نام او جلوگیری به عمل آمد؛ مسائلی که در نهایت مشکلات بزرگی برای فوتبال ایران به وجود آورد.

آجورلو همچنین در آخرین انتخابات فدراسیون فوتبال به عنوان رقیب مهدی تاج وارد میدان شد که رای کافی را کسب نکرد اما مصاحبه آتشینی از وی درباره چینش نفرات در انتخابات از سوی مقامات دولتی به یادگار ماند. وی حالا به عنوان یک نامزد دانه درشت وارد میدان شده و با توجه به شرایط سیاسی موجود در ایران بخت زیادی برای خود قائل است.

 

 

بر اساس اطلاعات به دست آمده، حسن نصر اصفهانی که رییس هیئت مدیره صنعت نفت بود به عنوان نایب اول آجورلو معرفی شده است. نایب سوم آجرلو هم لیلا محمدیان خواهد بود.

دیدگاه‌ها