کد خبر : 1731053 | 23 دی 1399 ساعت 16:09 | 25.9K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

بازگشت قریب الوقوع ویکتور والدز به بارسلونا

ویکتور والدز دروازه بان بزرگ سابق بارسلونا به این باشگاه باز خواهد گشت.

بازگشت قریب الوقوع ویکتور والدز به بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، ویکتور والدز در یک قدمی بازگشت به بارسلونا قرار دارد و این البته منوط به برنده شدن خوان لاپورتا در انتخابات ریاست این باشگاه خواهد بود.

روز گذشته لاپورتا با کسب بیش از 10 هزار امضا رسما نامزد ریاست باشگاه بارسلونا شد و اکنون بیش از سه نامزد قطعی دیگر یعنی امیل روسود، ویکتور فونت و تونی فریکسا برای رسیدن به صندلی ریاست شانس دارد.

 

 

1550380

 

 

با افزایش شانس لاپورتا، حالا ویکتور والدز هم در آستانه بازگشت به بارسا قرار دارد. والدز که سال ها دروازه بان اول بارسا بود و در بهترین مقطع تاریخی باشگاه از دروازه آبی اناری ها حراست می کرد، سال 2019 نیز به بارسلونا بازگشت تا مربی تیم جوانان باشگاه شود. او سه ماه بعد از امضای قرارداد و پس از تنش و درگیری با پاتریک کلایورت مسئول تیم های پایه بارسلونا اخراج شد و تابستان امسال هدایت باشگاه دسته چهارمی هورتا را برعهده گرفت.

 

 

1200633

 

 

والدز با توصیه لاپورتا قرار است پنجشنبه از سمت خود کناره گیری کند و پس از انتخابات 24 ژانویه(5 بهمن) و برنده شدن احتمالی لاپورتا، او نیز به بارسا باز خواهد گشت تا در تیم های پایه، نقش مربی یا هماهنگ کننده را ایفا کند.

والدز در پایان فصل 14-2013 از بارسا جدا شد و پس از بازی برای منچستریونایتد و میدلزبور از فوتبال خداحاظی کرد.

 

دیدگاه‌ها