کد خبر : 1731197 | 24 دی 1399 ساعت 10:57 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

واکسیناسیون اجباری در مسابقات فرمول یک رد شد

فدراسیون جهانی اتومبیلرانی واکسیناسیون اجباری رانندگان در فرمول یک را رد کرد.

واکسیناسیون اجباری در مسابقات فرمول یک رد شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، فرمول یک شایعات مطرح شده در خصوص واکسیناسیون رانندگان قبل از شروع فصل ۲۰۲۱ را رد و تاکید کرد بدیهی است که اگر واکسیناسیون صورت بگیرد، چنین برنامه‌ای تاثیرگذار خواهد بود.



با توجه به تقویم اعلام شده مسابقات فرمول یک در زمان بحران کرونا برگزار خواهد شد. این مسابقات اوایل فروردین ماه و از بحرین کلید می‌خورد. پیش از این استرالیا میزبان نخستین مرحله فرمول یک بود که به دلیل کرونا به تعویق افتاد.

فرمول یک باید راه حل‌هایی برای جلوگیری از به تعویق انداختن مسابقات دیگر پیدا کند و روزنامه سوئیسی Blick اعلام کرد که یک کمپین بزرگ واکسیناسیون توسط فدراسیون جهانی برای تزریق واکسن کرونا به رانندگان و اعضای تیم انجام خواهد شد.



طبق اعلام این روزنامه، راه حل واکسیناسیون دوباره پیشنهاد خواهد شد تا بتواند مسابقات گرندپریکس را در چارچوبی نرمتر و بدون ارائه محدودیت‌های احتمالی در کشورهای مختلف برگزار کند.

با وجود اینکه این خبر توسط رسانه های مختلف مطرح شده اما سخنگوی فرمول یک آن را رد کرد. براساس اعلام وی این اطلاعات اشتباه بوده و فدراسیون جهانی یا فرمول یک چنین برنامه‌ای ندارند.

دیدگاه‌ها