کد خبر : 1731270 | 24 دی 1399 ساعت 17:50 | 30.9K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش سیتی به یک اتهام جدید؛ کذب و دروغ است

باشگاه منچسترسیتی اتهامات وارد شده از سوی پدر فرناندو آلمیدا را رد کرد.

واکنش سیتی به یک اتهام جدید؛ کذب و دروغ است

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه منچسترسیتی به این متهم شده است که برای پدر گابریل فرناندو آلمیدا پدیده سابق آکادمی خود، شغل استعدادیابی ساختگی ایجاد کرده تا از آن طریق بتواند قوانین لیگ برتر را دور زده و هزاران پوند به خانواده این بازیکن پرداخت کند. 

باشگاه سیتی امروز قاطعانه تمامی این اتهامات را رد کرد و آن را غیر واقعی دانست.

 

 

1562281

 


آلمیدا(24 ساله) در سال 2011 و در 14 سالگی به سیتی پیوست و در آن زمان نمی‌توانست قرارداد حرفه‌ای امضا کند. او تنها زمانی که به 16 سالگی می رسید می توانست با سیتی قرارداد ببندد.

 در قوانین لیگ برتر در آن مقطع آمده بود که هیچ باشگاهی حق ندارد بازیکنی را با پرداخت مبلغی به او یا اطرافیانش به صورت مستقیم یا غیرمستقیم وادار به تعهد به باشگاه کند. بنابراین پرداخت هر مبلغی به اعضای خانواده بازیکنان نوجوان که روی تصمیم‌گیری آنها تاثیر بگذارد برخلاف قانون بود، هرچند باشگاه‌ها قبلا برای دور زدن این قانون خانواده بازیکنان را به خدمت می‌گرفتند.

با این حال مورد پدر آلمیدا متفاوت است چرا که او کاری برای باشگاه انجام نداده اما حقوق دریافت کرده است.

 

 

1562283

 

 

او در این باره به اتلتیک گفت:« واقعیت این است که آنها به من پول دادند اما من کاری نکردم. در واقع آنها ما را گول زدند چون من انگلیسی حرف نمی‌زدم. من دوبار به کلاس‌های استعدادیابی رفتم تا صرفا حاضر باشم.»


پدر آلمیدا در واکنش به تکذیبیه سخنگوی منچسترسیتی گفت:« من کاری نکردم. این دروغ است. من هیچ کاری نکردم. آنها از همه چیز خبر دارند. امکان ندارد که باشگاه در جریان نباشد.»

دیدگاه‌ها