کد خبر : 1731611 | 26 دی 1399 ساعت 17:35 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

رسمی؛ وین رونی سرمربی قطعی دربی کانتی شد

وین رونی از این پس دیگر سرمربی موقت دربی کانتی نیست و قرارداد او قطعی شده است.

رسمی؛ وین رونی سرمربی قطعی دربی کانتی شد

به گزارش "ورزش سه"، یک ماه و نیم پیش وین رونی ستاره سابق یونایتد و تیم ملی انگلیس در نخستین تجربه حضورش بر روی نیمکت تیم دربی کانتی، یک تساوی برای تیمش بدست آورد.

تیم دربی کانتی در چارچوب برگزاری هفته چهاردهم لیگ دسته اول انگلیس (چمپیونشیپ) به مصاف تیم وی کامب رفت و در نهایت توانست پس از 4 شکست متوالی، به یک تساوی دست یابد.
پس از نتایج ناامید کننده دربی کانتی و شکست در برابر بارنزلی، فیلیپ کوکو از هدایت دربی کانتی اخراج شد و شی گیون دروازه بان سابق تیم ملی ایرلند در دو دیدار به صورت موقت هدایت این تیم را برعهده گرفت.

 

 

1548171

 


گیون نیز در دو دیدار مقابل بریستول سیتی و میدلزبورو کاری از پیش نبرد و در هر دو دیدار مغلوب حریف خود شد تا وین رونی اسطوره سابق باشگاه منچستریونایتد، به عنوان مربی – بازیکن هدایت این تیم را برعهده بگیرد.

 

 

1562842

 

 

ساعتی پیش باشگاه دربی کانتی به صورت رسمی اعلام کرد که وین رونی اسطوره فوتبال انگلیس از این پس هدایت این تیم را به عهده خواهد داشت.

در واقع پس از کسب نتایج درخشان مدیران این باشگاه تصمیم گرفتند هدایت این تیم را به صورت دائمی به رونی بسپارند و امروز این خبر به صورت رسمی تایید شد.

رونی 35 ساله با قرارداد دو نیم ساله و تا پایان 2023 هدایت دربی کانتی را بر عهده گرفته است. او همچنین از این پس تنها به عنوان سرمربی فعالیت خواهد کرد و دیگر شاهد حضورش در زمین مسابقه نخواهیم بود.

دیدگاه‌ها