کد خبر : 1731918 | 28 دی 1399 ساعت 14:19 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

اینجا غریبه نیستم، خانه من است؛

جلالی: نساجی اصلا نباید دغدغه سقوط داشته باشد

مجید جلالی از عزم خود برای بهبود شرایط نساجی مازندران حرف زده و می گوید این تیم پتانسیل زیادی در فوتبال ایران دارد که با همدلی باید شکوفا شود.

جلالی: نساجی اصلا نباید دغدغه سقوط داشته باشد

به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی که امروز به صورت رسمی سرمربی نساجی مازندران شد و ماموریت خود را برای بهبود شرایط این تیم آغاز کرد، حرف هایش را در مورد حضور دوباره در قائمشهر بیان کرد: قبل از هر چیزی باید از زحمات آقای فاضلی و همکارانشان تشکر کنم. به هر حال متحمل زحمات زیادی شدند. از مسئولان تیم هم باید تشکر کنم که اعتماد کردند و موجبات بازگشت من را فراهم کردند. امیدوارم بتوانم منشا خدمت باشم. من اینجا بوده ام و می دانم که اینجا مردم چقدر با این تیم زندگی می کنند و اوقاتشان با شرایط تیم خوب و بد می شود. تمام علمی که داریم را می گذاریم وسط. من با بچه ها هم صحبت کردم. من اینجا خودم را غریبه نمی دانم. اینجا بوده ام. از همه کسانی که اطراف تیم هستند؛ هواداران، مسئولان و بقیه می خواهم که کنار تیم بیایند.


او با اشاره به بازیکنان تیم و شرایطی که دارند، ادامه داد: این بچه ها الان زیر فشار هستند. این ها باید الان ترمیم شوند و به این ترمیم نیاز دارند. من می خواهم همه در این مسیر حرکت کنیم تا به لطف خدا تیم به روزهای خود برسد و ذائقه همه ما تغییر کند.


جلالی با اشاره به شرایط نساجی مازندران بیان کرد: این تیم نیاز به برنامه ریزی خوب دارد و باید به جایی برسد که اصلا دغدغه ماندن نداشته باشد. این تیم با یک برنامه ریزی یک و نیم ساله به امید خدا می توانیم کاری کنیم که تیم بزرگی کند ولی لازمه اش این است که همه یکدل و کنار تیم باشیم. من اینجا هستم تا هر چه بلد هستم را بگذارم. مطمئن باشید که بچه ها هم همین کار را خواهند کرد و به آنها اعتماد کنید. امیدوارم بازی مشهد را با دست پر برگردیم تا من هفته بعد که به قائمشهر می روم سربلند باشم.

 

دیدگاه‌ها