کد خبر : 1731932 | 28 دی 1399 ساعت 15:38 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی بیلبائو:

قهرمانی با غلبه بر رئال و بارسا رویایی است

کارسلینو گارسیا تورال سرمربی جدید بیلبائو بازیکنانش را در حداکثر آمادگی برای مصاف با بارسا در فینال سوپرکاپ می داند.

قهرمانی با غلبه بر رئال و بارسا رویایی است

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو بیلبائو امشب می تواند پس از 5 سال و نیم به یک افتخار دیگر دست پیدا کند و جالب اینکه بازهم حریف این تیم بارسلونا خواهد بود. تابستان 2015 بیلبائو در سوپرکاپ اسپانیا بازی رفت را 4-0 از بارسا برد و با تساوی 1-1 در بازی برگشت، توانست عنوان قهرمانی را کسب کند. 5 سال و نیم بعد یک بار دیگر بارسا سد راه بیلبائو برای کسب جام خواهد بود.

بیلبائو پنجشنبه شب با برتری بر رئال به فینال رسید و بارسا هم پس از پیروزی بر سوسیداد توانسته به بازی نهایی برسد.

 

 

1563307

 

 

مارسلینو سرمربی بیلبائو در بازی امشب است. او که دو هفته پیش هدایت بیلبائو را پذیرفت، می تواند ماموریت نیمه تمامش را به اتمام برساند. او تابستان 2019 از سرمربیگری والنسیا برکنار شد در حالی که می توانست با این تیم در سوپرکاپ حاضر باشد. او در فینال سال 2019 کوپا دل ری، والنسیا را به پیروزی 2-1 بر بارسا هدایت کرده بود.

 

مارسلینو در نشست خبری بازی با بارسلونا گفت:« بازیکنان در بهترین فرم خود هستند و همه چیزشان را در زمین خواهند گذاشت. برای فینال نیاز به ایجاد انگیزه در بازیکنانم نداشتم چرا که آنها این شانس را دارند تا یک جام ارزشمند را به دست بیاورند. تصور کنید قهرمانی پس از برتری بر رئال و بارسا را؛ قسم می خورم که بهترین شکل قهرمانی خواهد بود.»

 

 

1563309

 

 

مارسلینو ادامه داد:« آخرین جام بیلبائو سوپرکاپ 2015 است و حالا یک بار دیگر این شانس را داریم تا سوپرکاپ را فتح کنیم و این مهم با غلبه بر بارسا لذت بخش است. اینکه مسی در بازی باشد یا نباشد، تغییری در برنامه های مان ایجاد نمی کند. ما بازی خودمان را انجام می دهیم و تصورمان بر این است که مسی از ابتدا در ترکیب بارسا خواهد بود.»

 

دیدگاه‌ها