کد خبر : 1732403 | 30 دی 1399 ساعت 18:37 | 52.9K بازدید | 0 دیدگاه

قاتل مسی در یک قدمی پیوستن به بارسلونا بود

آسیر ویالیبره که یک تنه بارسلونا را از قهرمانی سوپرکاپ دور کرد چیزی تا پیوستن به بارسا فاصله نداشت.

قاتل مسی در یک قدمی پیوستن به بارسلونا بود

به گزارش "ورزش سه"؛ به نقل از اسپورت، آسیر ویالیبره ملقب به "بوفالوی گرنیکا" بدون شک ستاره اول بیلبائو در فینال سوپرکاپ برابر بارسلونا بود. 

او دقیقه 92 توانست گل تساوی تیمش را بزند و باعث شود بازی به دو وقت اضافه کشیده شود؛ در حالی که در اواخر بازی وارد میدان شده بود. دقیقه 120 بازی هم خطای مسی روی همین بازیکن بود که باعث شد فوق ستاره آرژانتینی از بازی اخراج شود. در جشن قهرمانی بیلبائو، ویالیبره با ترومپت زدن و شکل جالب خوشحالی اش خبرساز شد.

 

 

1564085

 

 

نکته جالب در مورد این بازیکن، نزدیک بودن او به پوشیدن پیراهن بارسا در تابستان 2019 است. ویالیبره محصول آکادمی فوتبال بیلبائو است و تابستان 2019 پس از اینکه شانس حضور در تیم اول را نزدیک نمی دید، می خواست راهی تیمی دیگر شود. 

گارسیا پیمنتا سرمربی تیم دوم بارسا هم در آن مقطع به دنبال یک مهاجم شماره 9 بود و جذب ویالیبره را به سران باشگاه توصیه کرد. ویالیبره با زدن 23 گل در رده های پایه، خود را به عنوان مهاجمی آینده دار معرفی کرده بود.

 

 

1563684

 

 

ویالیبره پیشنهاد بارسا را به صورت جدی مورد بررسی قرار دارد ولی در نهایت بیلبائو با فروش او مخالفت کرد. قرارداد او کمی بعد تمدید شد و فصل قبل توانست به تیم اول باشگاه راه یابد و زننده شش گل نیز بود.

امسال هم او زیر سایه اینیاکی ویلیامز و رائول گارسیا مانده و تا پیش از فینال سوپرکاپ تنها دو گل به ثمر رسانده بود اما شاید از این پس به وی بیشتر اعتماد شود و روزهای بهتری در بیلبائو پیش رو داشته باشد.

 

 

دیدگاه‌ها