کد خبر : 1732536 | 01 بهمن 1399 ساعت 13:16 | 23K بازدید | 2 دیدگاه

اخاذی هکرها با اکانت ستاره سابق لسترسیتی!

حساب های کاربری احمد موسی در فیس بوک و اینستاگرام هک شد و هکرها با ارسال پیام های به دوستان او، درخواست پول کردند!

اخاذی هکرها با اکانت ستاره سابق لسترسیتی!

به گزارش "ورزش سه"، احمد موسی یکی از ستارگان تیم ملی نیجریه در جام جهانی بود. درخشش این بازیکن باعث شد تا باشگاه های زیادی به دنبال جذب ستاره لسترسیتی باشند ولی پیشنهاد جذاب النصر باعث شد تا این بازیکن قید حضور در فوتبال اروپا را بزند و راهی فوتبال عربستان شود.


انتقال موسی با مبلغ 16 و نیم میلیون یورو، به گرانترین خرید تاریخ فوتبال عربستان تبدیل شد ولی این بازیکن هرگز بازدهی مورد انتظار سران النصر را نداشت و او طی 57 بازی برای نصراوی، موفق به زدن 11 گل شد و 14 پاس گل نیز داد.


با این آمار، النصری ها راضی به تمدید قرارداد این بازیکن 28 ساله نشدند و او اکنون بدون تیم مانده ولی خبری که باعث شد نام این بازیکن دوباره بر سر زبانها بیفتد، اخاذی هایی است که از طرف حساب های کاربری این بازیکن از بسیاری از دوستان و آشنایانش شده است.


روزنامه سان چاپ نیجریه در خبری نوشته است که گروهی از هکرها به نام پسران یاهو طی هفته های گذشته موفق به هک کردن حساب های کاربری فیس بوک و اینستاگرام این بازیکن شده اند و آنها با ارسال پیام هایی برای دوستان و همبازیان موسی در تیم های مختلف، درخواست دریافت وجه کرده اند.

 

1564320

 


در این میان، تعدادی از همبازیان سابق موسی پس از مشاهده این پیام ها، مبالغی را به حساب بانکی که هکرها ارسال کرده بودند، واریز کرده اند و حتی این هکرها در پیام هایی که برای دوستان موسی ارسال کرده اند، از جزئیات حساب های بانکی آنها نیز سوال هایی را مطرح کرده اند تا اقدام به برداشت وجه از آنها حساب ها بکنند!


روزنامه سان در ادامه نوشته است موسی پس از اطلاع از این جریان، در حالیکه بابت خدشه دار شدن اعتبارش نزد دوستان و همبازیان سابقش به شدت اشک می ریخت و فریاد می زد، اعلام کرد که او هرگز اقدام به انجام این کار نکرده و از دوستانش درخواست کرد چنانچه پیام هایی از طرف حساب های کاربری او دریافت کردند، آن را نادیده بگیرند.


احمد موسی اکنون پس از طرح شکایت از این هکرها، به دنبال بازگرداندن مبالغی است که توسط همبازیان سابقش به حساب هکرها واریز شده است. موسی و روزنامه سان نامی از بازیکنان هم تیمی سابق این بازیکن که به حساب هکرها مبالغی را واریز کرده اند، نبرده است.

دیدگاه‌ها