کد خبر : 1732941 | 03 بهمن 1399 ساعت 18:49 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: مقابل یوونتوس مستحق پیروزی بودیم

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر تمرکز تیمش را دیدار مقابل اودینزه دانست.

کونته: مقابل یوونتوس مستحق پیروزی بودیم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر این هفته ابتدا در سری آ به مصاف اودینزه و در ادامه در رقابت های کوپا ایتالیا به مصاف میلان خواهد رفت. نراتزوری هفته گذشته با ارائه نمایشی درخشان یوونتوس را مغلوب کرد و آنتونیو کونته امروز پیش از دیدار مقابل اودینزه مدعی شد تیمش در بازی برابر یوونتوس مستحق پیروزی بوده است.

 

آنتونیو کونته گفت: "شما هرگز نباید در رقابت های سری آ و به خصوص مقابل تیمی مانند اودینزه بدون آمادگی به میدان بروید. حریف تیمی فیزیکی و با هویت مشخص است که ساختار خوبی دارد. ما نباید اودینزه را دست کم بگیریم و باید خود را به بهترین شکل ممکن آماده کنیم. در برابر آتالانتا دیدیم که آنها می توانند برای هر تیمی دردسر ایجاد کنند.

 

1558960

 

در حال حاضر اودینزه تنها اولویت ما است و باید اراده خود برای کسب پیروزی را نشان دهیم. یک سال و نیم پیش ماجرجویی جدیدی را آغاز کرده و از هر نظر پیشرفت کرده ایم، حالا ما با نگرش صحیح وارد میدان می شویم. بازی های سری آ به شما دو شانس میدهد، اول قهرمانی و دوم کسب سهمیه لیگ قهرمانان. سری آ همیشه به همه موارد اولویت دارد.

 

مقابل یوونتوس نمایش بسیار خوبی ارائه داده و اشتباهات کمی داشتیم. ما از نقاط ضعف آنها نهایت استفاده را بردیم. مستحق پیروزی بودیم و البته بار دیگر یوونتوس با وجود غایبان فراوان نمایش خوبی ارائه داد، ما نیز برای کسب پیروزی باید خیلی خوب بازی می کردیم. این پیروزی سه امتیاز برای اینتر به ارمغان آورد و ما متوجه شدیم مسیر درستی قرار داریم. با این حال می دانیم که می توانیم بهتر از این هم عمل کنیم."

دیدگاه‌ها