کد خبر : 1733062 | 04 بهمن 1399 ساعت 17:09 | 79.6K بازدید | 10 دیدگاه

تی تی ها به صدر نزدیک شدند؛

گل گهر 1 - تراکتور2؛ سه امتیاز از رینگ بوکس!

تیم تراکتور با دو گل محمد عباس زاده و احسان حاج صفی توانست گل گهر را شکست دهد و سه امتیاز خارج از خانه را کسب کند.

گل گهر 1 - تراکتور2؛ سه امتیاز از رینگ بوکس!

به گزارش ورزش سه، در یکی از حساس ترین بازی های این هفته لیگ برتر ایران تیم های گل گهر و تراکتور در ورزشگاه امام علی به مصاف یکدیگر رفتند. در نیمه اول این بازی برخورد گادوین منشا با محمدرضا اخباری منجر به مصدومیت و تعویض دروازه بان تراکتور شد و چند دقیقه بعد احسان حاج صفی گلزنی کرد تا این نیمه با پیروزی یک بر صفر خاتمه یابد.

 

در نیمه دوم گل گهر بازی را در دست گرفت و ۲۰ دقیقه سراپا حمله شد و سرانجام با ضربه شاکری به گل رسید. در ادامه همکاری دژاگه با عباس زاده به گل دوم تراکتور ختم شد. پس از پایان بازی درگیری مهری با سهرابیان به زد و خوردی شدید بین بازیکنان دو تیم منجر شد که در نتیجه آن هر دو بازیکن اخراج شدند.

 

بیستمین دوره لیگ برتر خلیج فارس ایران
هفته دوازدهم، ورزشگاه امام علی
تیم داوری: اشکان خورشیدی – قهرمان نجفی – دانیال باشنده – سید محمد هاشمی نسب، کمک داور اضافی ۱و۲: میثم حیدری- ایمان کهیش، ناظر: ابوطالب طاهریان

 

ترکیب گل گهر:
علیرضا حقیقی، سیدعلیرضا ابراهیمی، آرمین سهرابیان، بهنام برزای، میلاد زکی پور، علیرضا علیزاده، احمدرضا زنده روح، نوید عاشوری، سعید صادقی، گادوین منشا، یونس شاکری.
سرمربی: امیر قلعه نویی

 

ترکیب تراکتور:
محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، وفا هخامنش، مهدی تیکدری، محمد مسلمی‌پور، حمید بوحمدان، اکبر ایمانی، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، احسان حاج‌صفی و محمد عباس‌زاده.
سرمربی: مسعود شجاعی

 

1565099

 


 

کارت ها:

کارت زرد: احسان حاج‌صفی، حبیب فرعباسی، وفا هخامنش از تراکتور؛ گادوین منشا از گل گهر

کارت قرمز: سعید مهری از تراکتور و آرمین سهرابیان از گل گهر

 

 

دقایق حساس:

دقیقه 3: حرکت بازیکنان گل گهر سیرجان با اشتباه حاج صفی مواجه شد و آن ها در موقعیت تک به تک قرار گرفتند اما اخباری به زیبایی این توپ را گرفت.

دقیقه 15: توپ وارد محوطه جریمه شد و در شرایطی که منشا قصد زدن ضربه را داشت، ضربه او به اخباری خورد و باعث مصدومیت وی شد.

دقیقه 32: ارسال توپ بلند پیش از این که با ضربه شاکری همراه شود، با دفع مدافعان همراه شد و به کرنر رفت.

دقیقه 45+7: شوت محکم علیزاده پیش از این که به دروازه تراکتور برسد، به حاج صفی خورد و باعث مصدومیت او شد.

دقیقه 45+9: ارسال توپ بلند با همکاری شاکری و منشا همراه بود و آن ها توپ را به سعید صادقی رساندند اما ضربه این بازیکن در دهانه دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 53: محسن کریمی در محوطه جریمه به توپ ضربه زد اما فرعباسی با جهش فوق العاده توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 54: ارسال توپ از روی نقطه کرنر با ضربه سر شاکری همراه شد اما این توپ را هم فرعیاسی گرفت.

دقیقه 78: بازیکنان گل گهر بازی را با شوت آغاز کردند اما ضربه شاکری از میانه میدان به سادگی در اختیار دروازه بان قرار گرفت.

دقیقه 87: ارسال بلند روی دروازه تراکتور با ضربه بازیکنان گل گهر همراه شد اما این توپ را هم فرعباسی گرفت.

 

 

شرح گل ها:

 

گل گهر صفر - تراکتور 1 (احسان حاج صفی- دقیقه 43): پاس مسعود شجاعی به پشت دفاع تراکتور به احسان حاج صفی رسید و او از زاویه بسته دروازه را باز کرد تا کار یک هیچ شود.

 

گل گهر 1 - تراکتور 1 (یونس شاکری- دقیقه 65): ارسال سعید صادقی از روی نقطه کرنر با ضربه سر تماشایی شاکری همراه شد و این توپ سرانجام قفل دروازه فرعباسی را شکست.

 

گل گهر 1 - تراکتور 2 (عباس زاده - دقیقه 76): در محوطه جریمه پاس اشکان دژاگه به محمد عباس زاده رسید و او با ضربه بغل پا و به سادگی دروازه را گشود.

 

 

 

حواشی:

* محمدرضا اخباری از ناحیه بینی به شدت آسیب دید و به نظر می‌رسد با شکستگی از این ناحیه مواجه شده است.

 

1565105

 

1565095

 

 

* اخباری جای خود را به فرعباسی داد تا این بازیکن در زمین حاضر شود.

* امیر قلعه نویی اعتقاد داشت که در صحنه برخورد منشا با اخباری، باید پنالتی گرفته می‌شد و این اعتراض خود را به گوش داور هم رساند.

 

1565103

 

 

* نیمه اول این بازی 7 دقیقه وقت اضافه داشت.

* اشکان خورشیدی بابت اتلاف وقت یک کارت زرد به فرعباسی نشان داد. لحظاتی بعد گادوین منشا به گلر تراکتور معترض شد و درگیری بین او و هخامنش به وجود آمد تا این دو هم کارت زرد بگیرند.

* بعد از پایان بازی سعید مهری با آرمین سهرابیان درگیری را شروع کردند و خیلی زود بقیه بازیکنان هم وارد زمین شدند و زد و خورد عجیبی در گرفت. در نهایت سهرابیان و مهری با کارت قرمز مواجه شدند.

 

 

اتفاق ویژه:

درگیری های بین بازیکنان و همچنین اعتراض کادرفنی دو تیم به خصوص گل گهر به تصمیمات کادر داوری، مهم ترین نکته این بازی بود. در نیمه نخست و پس از مصدومیت اخباری بازیکنان برای لحظه ای درگیر شدند اما زد و خورد اصلی در نیمه دوم بود؛ جایی که پس از کارت زرد به فرعباسی منشا و هخامنش گلاویز شدند و هر کدام کارت زرد گرفتند. با این حال کارت زرد خورشیدی هم جلوی دعوای بتژمینلن را نگرفت و یک بار دیگر پس از سوت پایان این بار سعید مهری و آرمین سهرابیان وارد یک مجادله فیزیکی تمام عیار شدند که آتش آن دامن همه بازیکنان را هم گرفت تا این که خورشیدی با کارت قرمز خود به این دو، کار را به پایان رساند.

 

 

بهترین بازیکن:

دیدگاه‌ها