کد خبر : 1733128 | 04 بهمن 1399 ساعت 18:19 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

آندره آ پیرلو: یک جام چیزی را عوض نمی کند

آندره آ پیرلو، سرمربی یوونتوس مدعی شد تیمش به دنبال فتح جام های بیشتر است.

آندره آ پیرلو: یک جام چیزی را عوض نمی کند


به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس هفته گذشته موفق شد در سوپرکاپ ایتالیا با دو گل ناپولی را مغلوب کرده و آندره آ پیرلو نیز اولین جام خود در یوونتوس را فتح کرد. حالا و در آستانه دیدار برابر بولونیا در سری آ، آندره آ پیرلو مدعی شد با توجه به فشردگی مسابقات همه تیم ها کار دشواری در این فصل دارند.

 

آندره آ پیرلو گفت: "پیروزی در سوپرکاپ در اردوی تیم ایجاد نشاط و انگیزه کرد و باعث شد با وجود خستگی در چند روز گذشته خوب تمرین کنیم. ذهن ما در حال حاضر معطوف به اهداف آینده است و برای مسابقه فردا آماده هستیم. فتح اولین جام شور و اشتیاق من را تغییر نمی دهد و از روز اول نیز همین احساس را داشتم. کسب یک جام چیزی را برای من تغییر نمی دهد و من می خواهم موفقیت های بیشتری کسب کنیم.

 

1563129

 

ما نیز در این فصل مانند هر تیم دیگری فراز و نشیب هایی داشته ایم. این روند به دلیل بازی های فشرده و عدم برگزاری اردوهای آماده سازی است. همه از نظر ذهنی احساس خستگی می کنند و ساده نیست که هر سه روز 90 دقیقه تمرکز داشته باشید، اما ما داریم برای بهبود این موضوع تلاش می کنیم.

 

مدعی قهرمانی در سری آ؟ پنج یا شش تیم در حال رقابت برای کسب عنوان قهرمانی هستند، اما در حال حاضر باید از سد میلان گذشت، زیرا آنها صدرنشین هستند. از همین حالا تا آوریل رویارویی های مستقیم زیادی داریم، بنابراین طی چند ماه آتی خواهیم دید که به کجا خواهیم رسید."

 

سینیشا میهایلوویچ، سرمربی بولونیا در کنفرانس مطبوعاتی امروز گفت که در نواختن ضربات ایستگاهی از پیرلو بهتر بوده است. سرمربی یوونتوس در پاسخ گفت: "شما فقط باید آمار را بررسی کنید تا به نتیجه برسید."

دیدگاه‌ها