کد خبر : 1733225 | 05 بهمن 1399 ساعت 01:25 | 14.3K بازدید | 2 دیدگاه

آلاوس 1-4 رئال: سه امتیاز برای پایان حواشی

رئال مادرید در دیداری خارج از خانه مقابل آلاوس به پیروزی 4-1 رسید.

آلاوس 1-4 رئال: سه امتیاز برای پایان حواشی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان زین الدین زیدان در دیدار امشب کار سختی نداشتند و در نهایت با گل‌های کاسمیرو، کریم بنزما (دو گل) و ادن هازارد، به یک پیروزی پرگل رسیدند. این پیروزی حداقل برای مدتی می‌تواند به حواشی به وجود آمده بعد از حذف این تیم از کوپا دل ری که زمزمه‌های اخراج زیدان را به دنبال داشت، پایان دهد.

تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 3، خوسلو گل اول بازی را به ثمر برساند اما ضربه سر او از بالای دروازه رئال به بیرون رفت.

در ادامه رئالی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و بعد از یکی دو موقعیت نصفه و نیمه، در دقیقه 14، کریم بنزما تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفت اما ضربه اول او را پاچکو دفع کرد و ضربه دوم او هم به تیر دروازه برخورد کرد.

اما تنها یک دقیقه بعد، کاسمیرو قفل دروازه آلاوس را باز کرد. روی یک ضربه کرنر از سمت چپ دروازه میزبان بود که ارسال بلند تونی کروس را کاسمیرو با یک ضربه سر دقیق تبدیل به گل کرد.

 

1565374

 

برتری رئال بعد از این گل هم ادامه داشت و در دقیقه 27، ادن هازارد صاحب موقعیت شد اما ضربه راهی به چهارچوب دروازه آلاوس نداشت. فشار حملات رئال ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 41، بنزما اختلاف را به دو گل افزایش داد. روی پاس هازارد بود که بنزما درون محوطه جریمه حریف صاحب موقعیت شد و با یک شوت محکم کار را تمام کرد.

 

1565385

 

اما این هم پایان کار رئال در نیمه اول نبود و این تیم در وقت های تلف شده این نیمه به گل سوم رسید. پس بلند تونی کروس پشت مدافعان آلاوس به هازارد رسید و او هم با یک کنترل خوب و ضربه‌ای هوشمندانه، گل سوم را به نام خود ثبت کرد تا رئال با برتری 3 گُله به رختکن برود.

 

1565386

 

نیمه دوم را آلاوس با سه تعویض آغاز کرد و بعد از دقایق ابتدایی که بدون موقعیت خاصی سپری شد، تیم میزبان در دقیقه 59، یکی از گل های خورده را جبران کرد. روی ضربه آزاد لوکاس پرز بود که خوسلو با ضربه سری قدرتمندانه، دروازه رئال را باز کرد.

بعد از این گل بار دیگر رئالی ها پیش کشیدند و در دقیقه 65، مودریچ با یک شوت تماشایی می توانست اختلاف را به سه گل افزایش بدهد اما پاچکو با یک واکنش دیدنی، دروازه تیمش را نجات داد. اما 5 دقیقه بعد، بنزما توانست گل دوم خودش و گل چهارم رئال را به ثمر برساند.

روی پاس هوشمندانه مودریچ به سمت چپ، بنزما نفوذی عالی را آغاز کرد و بعد از ورود به محوطه جریمه، ضربه دقیقی زد که به گوشه دروازه آلاوس رفت.

در دقایق باقی مانده تعویض های زیادی دو تیم کمی روی ضرباهنگ بازی تاثیر گذاشت اما در نهایت رئالی ها به خوبی توانستند از اندوخته شان دفاع کنند و بازی در نهایت با نتیجه 4-1 به سود شاگردان زیدان به پایان رسید.

دیدگاه‌ها