کد خبر : 1733383 | 05 بهمن 1399 ساعت 19:49 | 8.6K بازدید | 2 دیدگاه

شالکه 0 - 4 بایرن مونیخ؛ قدرت نمایی قهرمان

بایرن مونیخ موفق شد در خانه شالکه به پیروزی 0-4 دست یابد.

شالکه 0 - 4 بایرن مونیخ؛ قدرت نمایی قهرمان

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که سال 2021 را پرفراز و نشیب آغاز کرده، امروز کار دشواری در خانه شالکه قعرنشین نداشت و موفق شد با دو گل این تیم را مغلوب کرد.

 

بایرن مونیخ بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه هفت و روی ارسال جاشوا کیمیچ فرصت داشت به گل اول دست یابد، اما ضربه سر رابرت لواندوفسکی با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

دقایقی بعد و روی ارسال اوسیپکا بود که رابرت اوت از فاصله ای نزدیک می توانست گل اول شالکه را به ثمر برساند، اما ضربه سر او در اختیار مانوئل نویر قرار گرفت.

 

1565638

 

1565637

 

اما در دقیقه 32 بایرن مونیخ به گل اول دست یافت. روی ارسال دقیق جاشوا کیمیچ، توماس مولر بدون مزاحم و با یک ضربه سر دقیق دروازه فارمن را باز کرد. در ادامه نیمه اول جریان بازی آرام دنبال شد و بایرن با برتری 0-1 به رختکن رفت.

 

شالکه در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم موقعیت خوبی برای زدن گل تساوی این دیدار داشت، اما ضربه سر ناستاسیچ با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

اما در دقیقه 54 بایرن مونیخ به گل دوم هم دست یافت. روی پاس بلند کیمیچ، لواندوفسکی در سمت راست محوطه و بین دو مدافع با زیرکی دروازه شالکه را باز کرده و برتری تیمش را دو برابر کرد.

 

1565633

 

در دقیقه 62 و با پاس لواندوفسکی بود که سرژ گنابری در گوشه سمت چپ محوطه شالکه صاحب موقعیت شد، اما ضربه زمینی او در اختیار فارمن قرار گرفت.

 

دقایقی بعد لواندوفسکی پشت محوطه شالکه فرصت داشت گل سوم بایرن مونیخ را وارد دروازه حریف کند، اما ضربه زمینی او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

در دقیقه 75 این بار رابرت اوت پشت محوطه بایرن مونیخ موقعیت خوبی برای کم کردن اختلاف داشت، اما ضربه زمینی او نیز با کمترین اختلاف راهی بیرون زمین شد. در دقیقه 84 ضربه محکم کینگزلی کومان از پشت محوطه با مهار فارمن همراه شد.

 

اما در دقیقه 88 و باز هم روی ارسال کیمیچ از سمت راست، توماس مولر با یک ضربه سر دقیق موفق به گلزنی شد. این پایان کار نبود و دو دقیقه بعد داوید آلابا با ضربه ای دقیق از پشت محوطه و بهره گیری از اشتباه فارمن دروازه شالکه را باز کند تا بایرن مونیخ 0-4 در این دیدار به پیروزی برسد.

دیدگاه‌ها