کد خبر : 1733714 | 07 بهمن 1399 ساعت 11:10 | 103.4K بازدید | 3 دیدگاه

لحظه عجیب و غریب در لیگ پرتغال؛

درگیری په په با همبازی مهدی طارمی (عکس)

په‌په، کاپیتان باتجربه پورتو، در پایان دیدار شب گذشته تیمش مقابل فارنسی، با مامادو لوم، هم‌تیمی‌اش، درگیر شد.

درگیری په په با همبازی مهدی طارمی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پورتو شب گذشته موفق شد با تک گل مهدی طارمی، فارنسی را شکست بدهد و به رتبه دوم جدول لیگ پرتغال صعود کند اما اتفاق عجیبی در پایان این دیدار رقم خورد.

په‌په، کاپیتان پورتو، بعد از سوت پایان بازی به سوی لوم رفت تا با او دست بدهد اما هافبک سنگالی که در ثانیه های پایانی به عنوان بازیکن ذخیره به زمین رفته بود، کاپیتان تیمش را هل داد و این به عصبانیت شدید په په منجر شد.

 

داور و بازیکنان پورتو بلافاصله وارد صحنه شدند و از درگیری بیشتر این دو جلوگیری کردند اما په‌په که از این رفتار هم‌تیمی‌اش به شدت عصبانی شده بود، برای لحظاتی همچنان از دور برای لوم خط و نشان می‌کشید.

 

1566113

 

1566112

 

1566114

 

1566111

 

در این بین سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو، هم که از رفتار لوم عصبانی به نظر می‌رسید، از او خواست که راهی رختکن بشود. به نظر می‌رسد که لوم از تعویض دیرهنگام و فرصت کمی که نصیبش شده بود ناراحت بود و به همین خاطر این واکنش تند را نشان داد.

 

لوم اندیا ساعتی پس از این اتفاق در توییتر خود از هواداران پورتو عذرخواهی کرد و نوشت: «این اتفاق هرگز نباید می‌افتاد. په په یک برادر بزرگ است و من از او چیزهای زیادی آموخته ام. بعضی اوقات تمایل به پیروزی باعث می‌شود تا این اتفاقات رخ دهد، من همیشه الگوی نظم و انضباط در تیم بوده ام و می‌خواهم آن را حفظ کنم.»

 

1566116

 

حالا باید دید که سرجیو کونسیسائو درباره این بازیکن چه تصمیمی خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها