کد خبر : 1733728 | 07 بهمن 1399 ساعت 12:18 | 36.8K بازدید | 3 دیدگاه

دیوید مویس:

چلسی برای خرید رایس خزانه بانک مرکزی را لازم دارد!

پس از اخراج لمپارد از چلسی، دیوید مویس، سرمربی وستهام، بار دیگر راجع به تمایل چلسی برای به خدمت گرفتن ستاره وستهام صحبت کرده است.

چلسی برای خرید رایس خزانه بانک مرکزی را لازم دارد!

به گزارش "ورزش سه"، دیوید مویس پس از اخراج لمپارد از چلسی، بار دیگر تاکید کرد که چلسی برای به خدمت گرفتن دکلن رایس نیاز به خزانه بانک انگلیس و همچنین بانک اسکاتلند خواهد داشت!

چلسی روز دوشنبه فرانک لمپارد را پس از کمتر از دو فصل مربیگری در این باشگاه، برکنار کرد.

در طول دوران حضور لمپارد روی نیمکت چلسی اغلب از دکلان رایس به عنوان بازیکنی مد نظر چلسی نام برده می شد و لمپارد شخصا علاقه بسیاری داشت این بازیکن را به خدمت بگیرد.

حال به جدایی لمپارد از چلسی و آمدن توخل به این تیم، باید دید که چلسی در این پنجره نقل و انتقالات و در آینده چگونه عمل خواهد کرد.

مویس که پیشتر گفته بود هر باشگاهی قصد خرید هافبک درخشان وستهام را داشته باشد به خزانه بانک انگلیس نیاز خواهد داشت، اکنون گفته که می توانید در اختبار داشتن خزانه بانک اسکاتلند را نیز به شرط پیشین اضافه کنید!

 

1566155

 

مویس در این باره گفت: "فرقی نمی کند سرمربی چلسی چه کسی باشد یا کدام تیم رایس را بخواهد، پاسخ همچنان همان است.

من همان ابتدا هم گفتم و الان فقط دارم همان حرف قبلی ام را تکرار می کنم؛ همه پول های بانک انگلیس لازم است و شاید حتی نیاز باشد پول های بانک اسکاتلند را هم به آن اضافه کنید، چرا که او خیلی خوب بوده."

 

رایس که از از سال 2006 تا 2014 عضو آکادمی چلسی نیز بود، اولین بار در سال 2015 برای وستهام به میدان رفت و تاکنون 131 بازی برای این تیم انجام داده و سه گل به ثمر رسانده است.

از سال 2017 او در ترکیب ثابت وستهام قرار داشته و در سه فصل گذشته در هر فصل حداقل 31 بازی برای وستهام انجام دادشه است.

دکلان رایس در این فصل در 21 بازی برای وستهام به میدان رفته و این تیم هم اکنون با 2 امتیاز کمتر از تیم چهارم جدول، در رده هفتم قرار دارد.

رایس پس از اینکه در سه بازی برای تیم ملی ایرلند به میدان رفت، با تغییر تابعیت به عضویت تیم ملی انگلیس درآمد و در 13 بازی ملی برای این تیم به میدان رفت. رایس و وستهام روز پسه شنبه به مصاف کریستال پالاس خواهند رفت.

دیدگاه‌ها