کد خبر : 1733730 | 07 بهمن 1399 ساعت 12:33 | 42.4K بازدید | 0 دیدگاه

هافبک آتالانتا زلاتان را دست انداخت (عکس)

مارتین دی رون، مدافع آتالانتا، با انتشار کلیپی در صفحه توئیترش، زلاتان ابراهیموویچ را مورد تمسخر قرار داد.

هافبک آتالانتا زلاتان را دست انداخت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در هفته نوزدهم رقابت های سری آ ایتالیا، شنبه شب آتالانتا در جوزپه مه آتزا دست به کار بزرگی زد و میلان صدرنشین را با 3 گل در هم کوبید تا روسونری در آستانه دربی دلامادونینا با شکستی تلخ نیم فصل نخست سری آ را به پایان برساند.
در دقایق پایانی بازی و پس از گل سوم آتالانتا که توسط دوان زاپاتا به ثمر رسید، رفتار این مهاجم 29 ساله کلمبیایی باعث خشم زلاتان ابراهیموویچ شد. پس از بررسی تصاویر آهسته مشخص شد که زاپاتا به زلاتان گفته است: منتظر پنالتی سیزدهمی تا گل بزنی؟
مهاجم سوئدی میلان نیز که از صحبت های زاپاتا به خشم آمده بود، خطاب به مهاجم آتالانتا گفت:" بیش تر از کل بازی های دوران حرفه ای تو، گل زده ام." صحبت هایی که میان این دو بازیکن رد و بدل شد، بازتاب فراوانی در فضای مجازی داشت.


روز گذشته، مارتین دی رون هافبک آتالانتا که یکی از بازیکنان ثابت ترکیب تیم جان پیرو گاسپرینی است، با انتشار ویدیویی فان، زلاتان ابراهیموویچ را به سخره گرفت.

او در این کلیپ که در صفحه شخصی خود در توئیتر و اینستاگرام منتشر کرده، ابتدا صحبت های زلاتان خطاب به زاپاتا (بیش تر از کل بازی های دوران حرفه ای تو، گل زده ام) را پخش می کند.

 

1566159


در ادامه این ویدیو کلیپ هر سه گل آتالانتا به روسونری پخش شده که موسیقی خنده دار و تمسخر آمیز بر روی این سه گل تنظیم شده تا به نوعی هافبک آتالانتا، ابراهیموویچ را مورد تمسخر قرار دهد.

 

1566158

 

دی رون در مورد این کلیپ نیز نوشته است: این ویدیو را پست می ‌کنم و سپس فرار می ‌کنم!


میلان امشب در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا به مصاف اینتر می رود. باید دید زلاتان ابراهیموویچ در آستانه این دیدار پاسخی به ویدیو دی رون خواهد داد یا آن را به زمان دیگری موکول خواهد کرد.

دیدگاه‌ها