کد خبر : 1733776 | 07 بهمن 1399 ساعت 16:11 | 7.7K بازدید | 1 دیدگاه

آنتونیو کونته دو جلسه محروم شد

درگیری لفظی آنتونیو کونته با مارسکا داور دیدار مقابل اودینزه کار دست سرمربی نراتزوری داد.

آنتونیو کونته دو جلسه محروم شد

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه شنبه شب میلان صدرنشین با 3 گل مغلوب آتالانتا شد، اینتر بهترین فرصت را برای صدرنشینی و کسب عنوان قهرمانی نیم فصل او را از دست داد و آنها در خانه اودینزه با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شدند.


اما اعتراض های شدید آنتونیو کونته به فابیو مارسکا داور این دیدار، برای سرمربی اینتر گران تمام شد و کونته توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا، دو جلسه از همراهی تیمش محروم شد. بنابراین کونته که باید 20 هزار یورو نیز بعنوان جریمه بپردازد، در دو بازی آینده اینتر با بنونتو و فیورنتینا روی نیمکت نخواهد بود ولی او مشکلی برای همراهی نراتزوری در دربی امشب مقابل میلان نخواهد داشت.


بازیکنان و کادرفنی اینتر نسبت به قضاوت مارسکا شدیدا معترض بودند و پس از اتمام بازی و در تونل ورزشگاه، کونته اعتراضات شدیدتر و حتی برخورد فیزیکی هم با مارسکا داشت که با دخالت بازیکنان و دیگر افراد حاضر، درگیری خاتمه پیدا کرد.


اسکای اسپورتز ایتالیا در خبری مدعی شده بود که فابیو مارسکا داور دیدار اینتر و اودینزه در کنار زمین به اوریالی دستیار کونته گفته است که وقتی تیمتان نمی برد، باید نتیجه را قبول کنید.

 

1566249

 

1566250

 

1566251

 


آنتونیو کونته که در لحظات پایانی آن دیدار با کارت قرمز مارسکا از روی نیمکت تیمش اخراج شد، با صدای بلند فریاد می زد «همیشه تو مارسکا، همیشه تو مارسکا. حتی در VAR، همیشه. آفرین.» و پس از پایان بازی، بازیکنان و کونته باردیگر با مارسکا درگیر شده اند و جو شدیدا متشنج بوده است.


این صحبت های کونته به دیدار فصل گذشته اینتر و پارما بازمیگردد که فابیو مارسکا داور VAR آن مسابقه بود که یک پنالتی مسلم برای نراتزوری اعلام نشد و گل پارما نیز در شرایط آفساید به ثمر رسید و اینتر که آن زمان رقابت سختی با یوونتوس برای کسب عنوان قهرمانی داشت، مغلوب پارما شد.


عدم ورود فابیو مارسکا به عنوان کمک داور ویدیویی به این دو صحنه که تأثیر بسزایی در تعیین قهرمان سری آ و کاستن از جذابیت هفته های پایانی فصل گذشته داشت، تا ماه ها علامت سوالی برای طرفداران اینتر و اهالی فوتبال در ایتالیا بود.

دیدگاه‌ها