کد خبر : 1733930 | 08 بهمن 1399 ساعت 12:37 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید گوندوگان از کانسلو: او چیز دیگری است

پس از درخشش کانسلو در پیروزی 5-0 شب گذشته منچسترسیتی برابر وست بروم، گوندوگان زبان به ستایش از هم تیمی خود گشود.

تمجید گوندوگان از کانسلو: او چیز دیگری است

به گزارش "ورزش سه"، ایلکای گوندوگان، گلزن منچسترسیتی، پس از پیروزی پر گل برابر وست بروم، سرشار از ستایش نسبت به ژائو کانسلو، مدافع سیتیزن ها، بود.

 

گوندوگان دو گل از 5 گل منچسترسیتی را در دیدار شب گذشته به ثمر رساند و این کانسلو بود که در دقیقه 6 بازی پاس گل اول گوندگان را به او داد. کانسلو همچنین موفق شد در دقیقه 20 گل دوم سیتی را به نام خود ثبت کند.

 کانسلو به رغم مشکلاتی که در فصل 20-2019، اولین فصل حضورش در لیگ برتر، داشت، توانسته در هفته های اخیر نقش پررنگ تری در ترکیب منچسترسیتی داشته باشد.

 

1566462

 

مدافع سابق یوونتوس در سیتی تبدیل به یک هافبک کاذب شده و این امر کمک کرده تا توانایی بازی سازی او به بهترین نحو نمایش داده شود. توانایی او با تطبیق یافتن با نقش جدیدش در این تیم گوندوگان را بسیار تحت تاثیر قرار داده و درخشش این دو بازیکن در کنار هم یکی از دلایل اوج گرفتن سیتی در هفته های اخیر بوده اند.

 

گوندوگان راجع به کانسلو گفت: "ژوائو این توانایی را دارد که در آن پست چیزی متفاوت را ارائه کند. او توپ های زیادی دریافت می کند و توانایی و کیفیت لازم را دارد. من از توانایی او باخبرم و برای همین بود که به سمت دروازه دویدم و پاسی که او فرستاد محشر بود.

او در چند هفته اخیر خیلی خوب کار کرده. ما در این مرحله نیاز داریم که این ریتم خوب را حفظ کنیم و قرار است که در آینده حتی فرصت های بیشتری هم داشته باشیم.

ما همه تلاش خود را خواهیم کرد. در چند هفته اخیر بازی هایی داشتیم که در شرایط متفاوتی برگزار شدند، با مصدومیت دست و پنجه نرم می کردیم، حالا اما همه بازیکنان هر روز بیشتر و بیشتر آماده می شوند."

دیدگاه‌ها