کد خبر : 1734041 | 08 بهمن 1399 ساعت 22:20 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

اوبامیانگ و افشای دلیل غیبت برابر ساوتهمپتون

پیر امریک اوبامیانگ، ستاره گابنی آرسنال مشکل به وجود آمده برای مادرش را دلیل غیبت در دیدار شب گذشته برابر ساوتهمپتون عنوان کرد.

اوبامیانگ و افشای دلیل غیبت برابر ساوتهمپتون

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته و پیش از دیدار آرسنال برابر ساوتهمپتون بود که اتفاق غیر منتظره ای رخ داد و مشخص شود که پیر امریک اوبامیانگ ستاره خط حمله توپچی ها این تیم را برابر ساوتهمپتون همراهی نخواهد کرد.

 

در این بین شایعات زیادی در رابطه با ستاره گابنی آرسنال مطرح شد و حتی برخی رسانه ها دلیل غیبت اوبامیانگ را برخی اختلافات ایجاد شده عنوان کردند اما باشگاه لندنی اعلام کرد که مشکلات خانوادگی دلیل غیبت اوبامیانگ در دیدار برابر ساوتهمپتون بوده است.

 

در همین ارتباط پیر امریک اوبامیانگ لحظاتی پیش به شکل رسمی دلیل غیبتش در دیدار شب گذشته برابر ساوتهمپتون را افشا کرد و در اینستاگرام خود پیرامون این موضوع نوشت: " به خاطر تمام پیام ها و تماس هایتان طی چند روز گذشته تشکر می کنم. مادر من در این چند روز با مشکلی روبرو شد و باید در کنارش می بودم. اکنون وضعیت او بهتر شده و احتمالا من امشب به خانه باز می گردم.

 

 

1566623

 

 

باید از تمام پزشکان و پرستاران که به مادر من کمک کردند تشکر کنم. همچنین از هم‌تیمی‌هایم که شب گذشته حمایت شان از من را نشان دادند. بیش از هر زمان دیگری انگیزه دارم که این روند خود را ادامه دهیم. دوباره تشکر می‌کنم و بی نهایت قدر این حمایت‌ها را می دانم. من نمی توانم برای برگشتن صبر کنم."

دیدگاه‌ها