کد خبر : 1734050 | 08 بهمن 1399 ساعت 23:00 | 32.3K بازدید | 0 دیدگاه

مرد پرتغالی از رابطه اش با سرمربی لیورپول می گوید

مورینیو: هیچ رفاقتی با یورگن کلوپ ندارم

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام به صحبت درباره رابطه اش با همتای خود در لیورپول یعنی یورگن کلوپ پرداخت.

مورینیو: هیچ رفاقتی با یورگن کلوپ ندارم

به گزارش "ورزش سه"، در ماه دسامبر دو تیم لیورپول و تاتنهام در ورزشگاه آنفیلد و از سری مسابقات لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر رفتند. در حالی که این بازی تا لحظات پایانی با تساوی 1-1 دنبال می شد و به نظر می رسید که با همین نتیجه نیز خاتمه پیدا کند اما روبرتو فیرمینو برای لیورپول گلزنی کرد تا سه امتیاز ارزشمند برای شاگردان یورگن کلوپ به دست بیاید.

 

با این حال بعد از آن مسابقه ژوزه مورینیو اعتقاد داشت که تیم بهتر شکست خورده است. سرمربی پرتغالی در آن زمان گفته بود: " در پایان بازی به یورگن کلوپ گفتم که تیم برتر زمین در نهایت موفق به کسب پیروزی نشد، اما او مخالف بود. اگر من مانند یورگن کلوپ در کنار زمین رفتار کنم، دیگر شانسی برای قرار گرفتن در کار زمین نخواهم داشت و اخراج می شوم."

 

 

1566635

 

 

بعد از گذشت نزدیک به یک ماه از این مجادله کلامی حالا فردا شب دوباره یورگن کلوپ و ژوزه مورینیو رو در روی یکدیگر قرار خواهد گرفت. سرمربی تاتنهام پیش از این مسابقه به صحبت در باره رابطه اش با کلوپ پرداخت و گفت: " من دوست یورگن نیستم زیرا هرگز با او وقت نگذارنده ام. در واقع وقتی با کسی چیز مشترکی دارید یا به خوبی او را می شناسید، می توانید بگویید من او را دوست دارم و او رفیق من است. کلوپ دوست من نیست.

 

رابطه من با یورگن به پنج دقیقه قبل از مسابقه و پنج دقیقه بعد از آن مربوط می شود. در مورد یورگن چه بگویم؟ او یک همکار است که من برایش احترام قائلم."

 

 

1566634

 

 

شایعات درباره جدایی دله آلی: "باید بگویم از آغاز پنجره نقل و انتقالات انتظار نداشتم بازیکنانی از تیم جدا شود و همچنین منتظر آمدن کسی هم نبودم."

دیدگاه‌ها