کد خبر : 1734074 | 09 بهمن 1399 ساعت 01:25 | 51.3K بازدید | 3 دیدگاه

وایه کانو 1 - 2 بارسلونا؛ دیرک هم حریف بارسا نشد

بارسلونا با برتری 1-2 مقابل رایو وایه کانو راهی دور بعدی کوپا دل ری شد.

وایه کانو 1 - 2 بارسلونا؛ دیرک هم حریف بارسا نشد


به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در شبی که سه بار توپ را به دیرک دروازه وایه کانو را به لرزه درآورد، تک گل خورده را جبران کرده و با کسب پیروزی 1-2 به دور بعدی جام حذفی صعود کرد.

 

بارسلونا بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 11 و روی ارسال لیونل مسی و ضربه فرانکی دی یونگ می توانست به گل اول دست یابد، اما دروازه بان وایه کانو عکس العمل خوبی نشان داد.

 

در دقیقه 18 و روی ارسال لیونل مسی فاصله ای تا زدن گل اول نداشت، اما ضربه فرانکی دی یونگ به دیرک دروازه وایه کانو برخورد کرد. در اواسط نیمه اول و با حرکت ترینکائو بود که بارسلونا فرصت داشت به گل اول دست یابد، اما این تیم باز هم بدشانس بود و این بار ضربه ریکی پویک بعد از برخورد به مدافع حریف به دیرک خورد.

 

در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و بارسلونا که در نیمه اول بدشانس بود، در نهایت با قبول تساوی بدون گل راهی رختکن شد. در همان ابتدای نیمه دوم این بار لیونل مسی تا آستانه باز کردن دروازه وایه کانو پیش رفت، اما این بار ضربه ایستگاهی او به دیرک دروازه برخورد کرد.

 

1566724

 

اما در دقیقه 63 و بر خلاف جریان باز این وایه کانو بود که به گل اول دست یافت. روی ارسال آلوارو گارسیا و اشتباه نتو، فران گارسیا به راحتی و در مقابل دروازه خالی موفق شد گل اول را به ثمر برساند.

 

اما بارسلونا در دقیقه 69 به گل تساوی دست یافت. فرار خوب آنتوان گریزمان و ارسال او با ضربه لیونل مسی همراه شد و گل تساوی بارسلونا به ثمر رسید.

 

1566722

 

حملات بارسا ادامه یافت و در دقیقه 79 این بار دی یونگ از فاصله ای نزدیک و روی ارسال دقیق یوردی آلبا دروازه خالی را باز کرده و گل دوم بارسلونا را به ثمر رساند. در ادامه تلاش دو تیم برای گلزنی نتیجه ای نداشت و بارسلونا با نتیجه 1-2 به پیروزی رسید.

دیدگاه‌ها