کد خبر : 1734095 | 09 بهمن 1399 ساعت 10:21 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

توماس توخل: سالها بود کانته را می خواستم

توماس توخل، سرمربی جدید چلسی مدعی شد از رختکن چلسی شناخت خوبی دارد.

توماس توخل: سالها بود کانته را می خواستم

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل دیشب برای اولین بار و رد دیدار مقابل ولورهمپتون روی نیمکت تیمش قرار گرف و چلسی به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل دست نیافت. توماس توخل در پایان این دیدار اذعان داشت ترکیب تیمش را بر اساس فاکتور تجربه انتخاب کرده و به همین دلیل قادر به استفاده از برخی بازیکنان باکیفیت تیمش نبوده است.

 

توماس توخل گفت: "نکته جالب این است که وقتی در نیم فصل به یک تیم اضافه شده ام، از قبل نسبت به بازیکنانی چون کای هاورتز، تیمو ورنر و تونی رودیگر شناخت داشتم. من سالهاست هنگام حضور در تیم های قبلی خود انگولو کانته را در اختیار داشته باشم. همچنین به اولیویه ژیرو را می شناختم و حالا یک تصویر روشن و واضح از رختکن تیمم دارم.

 

1566619

 

من سالهاست که بازی های لیگ برتر را هم هنگام حضور در دورتموند و هم در پاریس دنبال می کنم، بنابراین تصویر روشنی از توانایی این بازیکنان دارم. حضور بازیکنی مانند سزار آزپیلیکوئتا در دفتر کار شما فوق العاده است، زیرا در نهایت من طرفدار فوتبال هستم.

 

شاید برای دیدار مقابل ولوز ترکیب عادلانه ای را راهی میدان نکردم، زیرا بیشتر ترجیح دادم به بازیکنان باتجربه میدان بدهم و به همین دلیل برخی بازیکنان باکیفیت در ترکیب قرار نگرفتند. چلسی در حال حاضر در رتبه ای که لایقش است حضور ندارد و به همین دلیل تصمیم گرفتم بیشتر از باتجربه ها استفاده کنم."

دیدگاه‌ها