کد خبر : 1734179 | 09 بهمن 1399 ساعت 14:38 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

پس از بازی با رایووایکانو

کومان: به کجا می رویم؟ اعتراض من کارت داشت؟

رونالد کومان سرمربی بارسا به خاطر کارت زردی که از داور در بازی شب گذشته دریافت کرد، دلخور بود.

کومان: به کجا می رویم؟ اعتراض من کارت داشت؟

به گزارش "ورزش سه"، رونالد کومان سرمربی بارسا این روزها روی نیمکت این تیم شرایط بهتری نسبت به ابتدای فصل دارد. بارسا به غیر از فینال سوپرکاپ در یک ماه گذشته تمام بازی های خود را پیروز شده و شب گذشته نیز با برتری 1-2 در زمین رایووایکانو به یک چهارم نهایی کوپا دل ری رسید.

در بازی دیشب رونالد کومان از داور بازی کارت زرد گرفت؛ اتفاقی که دلخوری او را به دنبال داشت و در نشست خبری پس از بازی نیز به این قضیه اعتراض کرد.

اعتراض کومان مربوط به خطا روی ترینکائو در درون محوطه جریمه بود.

 

 

1565667

 

 

سرمربی هلندی بارسا گفت:« شگفت زده شدم. یک کلمه گفتم این حرکت خطای پنالتی بود و داور به من کارت زرد نشان داد. یعنی واقعا این اعتراض کوچک جریمه داشت؟ به کجا می رویم؟ ما وی ای آر داریم و صحنه باید بررسی می شد ولی در نهایت پنالتی اعلام نشد. من هم چاره ای جز پذیرش تصمیم داور نداشتم.»

 

کومان در مورد استفاده همزمان از ریکی پویج و ترینکائو گفت:« هر دو خوب بازی کردند و معتقدم تصمیم درستی گرفتم که از ابتدا در میدان حاضر باشند. ترینکائو در نیمه اول آزار دائمی مدافعان بود و برای ما شانس های گلزنی ایجاد می کرد. متاسفانه چمن ورزشگاه به خصوص برای هافبک ها مناسب نبود. تعویض ها هم برای تازه نفس تر کردن خط میانی بود.»

 

دیدگاه‌ها