کد خبر : 1734251 | 10 بهمن 1399 ساعت 01:30 | 25.9K بازدید | 0 دیدگاه

تاتنهام 1-3 لیورپول: مورینیو باز هم به کلوپ باخت

لیورپول در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه 3-1 تاتنهام را شکست بدهد.

تاتنهام 1-3 لیورپول: مورینیو باز هم به کلوپ باخت

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یورگن کلوپ در این دیدار نمایشی درخشانی ارائه دادند و در نهایت با گل های فیرمینو، ترنت الکساندر آرنولد و سادیو مانه، توانستند در خانه تاتنهام به برتری برسند.

لیورپول بازی را هجومی آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در همان دقیقه دوم بازی، روی همکاری با محمد صلاح، این سادیو مانه بود که صاحب یک موقعیت خوب شد اما در حالی که سرژ اوریه نتوانست این ستاره سنگالی را مهار کند اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

بازیکنان میزبان خیلی سریع این حمله پاسخ دادند و روی پاس هری کین، این سونگ هیونگ مین بود که دروازه آلیسون را باز کرد اما داور بعد از استفاده از VAR این گل را به دلیل آفساید نپذیرفت.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد و در حالی که بازیکنان لیورپول بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند، تاتنهامی ها به دنبال استفاده از ضدحملات بودند. در دقیقه 22 بود که روی یک ضدحمله بی‌نقص، سون می‌توانست گل اول بازی را به ثمر برساند اما این بار آلیسون در موقعیت تک به تک بهتر کار  کرد و دروازه قرمزها را بسته نگه داشت.

یک دقیقه بعد نوبت مانه بود که بار دیگر صاحب یک موقعیت بسیار خوب گلزنی شود اما او قدر پاس عالی صلاح به پشت سر مدافعان تاتنهام را نداشت و ضربه نه چندان محکم او را هوگو لوریس مهار کرد.

حملات دو تیم ادامه پیدا کرد اما موقعیت چندانی روی دروازه ها ایجاد نمی شد. در دقیقه  36، پاس عمقی کین، می توانست بار دیگر سون را در موقعیت گلزنی قرار بدهد اما آلیسون با خروج به موقع توپ را جمع کرد.

یک دقیقه بعد مانه می توانست برای لیورپول خطرساز شود اما تکل به موقع رودون، دروازه تاتنهام را بسته نگه داشت. پنج دقیقه بعد بار دیگر مانع صاحب یک موقعیت بسیار خوب شد اما ضربه او را لوریس دفع کرد.  

حملات لیورپولی ها در ثانیه های پایانی نیمه اول ادامه داشت و در حالی که به نظر می رسید این نیمه بدون گل به پایان خواهد رسید، سرانجام در چهارمین دقیقه از وقت های تلف شده، سرانجام قرمزها به گل رسیدند. روی حرکت عالی مانه از سمت چپ و ارسال زمینی او به دهانه دروازه، فیرمینو با یک بغل پای ساده کار را تمام کرد تا شاگردان کلوپ با برتری 1-0 به رختکن بروند.

 

1567089

 

نیمه دوم را هم لیورپول بهتر آغاز کرد و بعد از اینکه صلاح در همان دقیقه اول یک موقعیت خوب را از دست داد، این ترنت الکساندر آرنولد بود که در دقیقه 47، برتری قرمزها را دوبرابر کرد. این بار هم روی حرکت مانه از سمت چپ و شوت محکم او، لوریس توپ را ناقص دفع کرد و توپ برگشتی را الکساندر آرنولد با یک شوت محکم به گوشه دروازه فرستاد.

 

1567090

 

بازیکنان میزبان خیلی زود به این گل واکنش نشان دادند و تنها دو دقیقه بعد یکی از گل های خورده را جبران کردند. روی یک حرکت خوب از سمت چپ، توپ با پاس استیون برخواین، پشت محوطه جریمه به پی‌یر امیل هویبرگ رسید و او هم با یک شوت محکم، حساب کار را 2-1 کرد.

 

1567091

 

در ادامه بازی متعادل شد و هر دو تیم به دنبال زدن گل های بعدی بودند تا اینکه در دقیقه 59، روی یک ضدحمله، محمد صلاح دروازه تاتنهام را باز کرد اما داور به دلیل خطای هند فیرمینو، این گل را نپذیرفت.

اما در دقیقه 65، لیورپول سرانجام به گل سوم رسید. روی یک حرکت از سمت راست و ارسال بلند الکساندر آرنولد، توپ با تعلل رودون به مانه رسید و او هم با یک شوت محکم توپ را به طاق دروازه لوریس کوبید.

 

1567092

 

بازیکنان میزبان که چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و در مقابل لیورپولی ها تلاش می کردند تا با استفاده از فضاهای ایجاد شده، به گل های بعدی برسند. در دقایق باقی مانده هر دو تیم صاحب یکی دو موقعیت نصفه و نیمه شدند اما نتواستند از آنها استفاده کنند و در نهایت بازی با برتری 3-1 لیورپول به پایان رسید.

دیدگاه‌ها