کد خبر : 1734264 | 10 بهمن 1399 ساعت 09:15 | 17.7K بازدید | 1 دیدگاه

مورینیو: باید با اشتباهات خودمان می‌جنگیدیم

سرمربی تاتنهام گفت که انتظار دارد هری کین حداقل چند هفته از میادین دور باشد.

مورینیو: باید با اشتباهات خودمان می‌جنگیدیم

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست 3-1 تاتنهام برابر لیورپول در شب گذشته، حالا ژوزه مورینیو برای چند هفته ستاره تیم خود را نیز در اختیار نخواهد داشت.

 

 مورینیو پس از بازی با اشاره به اینکه هری کین در هر دو مچ پای خود دچار مصدومیت شده، اعلام کرد که حداقل برای چند هفته این بازیکن را در اختبار نخواهند داشت.

 

هری کین پس از دریافت چند ضربه در دیدار شب گذشته تاتنهام برابر لیورپول، مجبور شد در بین دو نیمه از بازی بیرون بیاید.

در اوایل بازی و پس از برخوردی با تیاگو داشت، دیده شد که هری کین مچ پای خود را از درد می فشارد. قبل از تعویض نیز ناراحتی این بازیکن در زمین بازی به وضوح مشهود بود.

 

1567098

 

کین تا پایان نیمه اول طاقت آورد و سپس جای خود را در زمین به اریک لاملا داد و از روی سکوها نظاره گر باخت 3-1 تیم اش برابر لیورپول شد.

 

مورینیو پس از بازی راجع به مصدومیت کین صحبت کرد و گفت: "هر دو مچ پا. اولی در اثر یک تکل بد از تیاگو بود. دومی را درست نمی دانم.

بازیکنانی هستند که نمی توانید جایگزینی برایشان پیدا کنید. وقتی چنین چیزی اتفاق می افتد دیگر چاره ای نیست و اتفاقی است که افتاده، اما من معتقدم که ما باید در این موقعیت هم بجنگیم، کار دیگری از ما بر نمی آید."

 

تاتنهام پس از باخت دیشب برابر لیورپول، 4 امتیاز از این تیم در جدول لیگ برتر عقب افتاد و در حال حاضر در رده ششم جدول قرار دارد. در برابر گل های رابرت فیرمینو، ترنت الکساندر آرنولد و سادیو مانه، پیر امیل هویبرگ برای تاتنهام گلزنی کرد تا در پایان تاتنهام در خانه شکست 3-1 را بپذیرد.

 

مورینیو معتقد است که اشتباهات زیاد فردی دلیل شکست این تیم برابر لیورپول بود.

 

1567101

 

سرمربی تاتنهام افزود: "تحلیل من این است که ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم، اما قبل از اینکه گل آفسایدمان را به ثمر برسانیم، نشان دادیم که این بازی قرار است برای ما چطور پیش برود؛ یک اشتباه مهلک در خط دفاعی و یک فرصت بزرگ برای مانه.

تیم در نیمه اول خیلی خوب سازماندهی شده بود اما گلی که دریافت کردیم باز هم حاصل اشتباه در همان موقعیت قبلی بود.

در نیمه دوم مجبور شدیم تغییراتی انجام دهیم، هری را از دست دادیم و مجبور شدیم ساختار تیم را تغییر دهیم. دقیقه اول نیمه دوم، همان اشتباه و دومین گل. پاسخ مناسب، دوباره اشتباه و یک گل دیگر...

تیم باید با اشتباهات خودش می جنگید! بعضی از اشتباهات فردی را که دیدید، می توانید دوباره تماشا کنید. من نمی توانم بیشتر از این چیزی بگویم."

دیدگاه‌ها