کد خبر : 1734399 | 10 بهمن 1399 ساعت 18:44 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

در مورد داور دچار اشتباه شدیم

تقی پور: قصد جسارت به مردم قائمشهر نداشتم

مربی ذوب آهن پس از کسب اولین پیروزی این تیم در لیگ برتر می گوید که او قصد بی احترامی به مردم قائمشهر را نداشته است.

تقی پور: قصد جسارت به مردم قائمشهر نداشتم

به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهن در یک دیدار حساس و مهم، موفق شد نساجی را در قائمشهر شکست داده تا ضمن کسب نخستین پیروزی خود، اختلاف خود را با تیم های بالا تر از خودش کمتر کرده و به آینده نیز امیدوار شود.


در این دیدار مجتبی حقدوست در دقایق پایانی بازی در نیمه نخست، با دریافت کارت قرمز از محمدرضا اکبریان داور این مسابقه، از زمین بازی اخراج شد. مسئله ای که با اعتراض شدید کادرفنی ذوب آهن مواجه شد که در نهایت اکبریان، رحمان رضایی را نیز از روی نیمکت اصفهانی ها اخراج کرد.


اما ابراهیم تقی پور که پس از این صحنه ها، به شدت نسبت به داور دیدار معترض بود و رو به فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران که در جایگاه CIP حضور داشت گفت که او تیم ذوب آهن را بدبخت کرده است، در پایان بازی نظرش را در این خصوص تغییر داد. تقی پور در مورد این دیدار گفت: بازی خیلی سختی بود. به هر حال متأسفانه در آن شرایط بازیکن ما اشتباهی کرد و کارت قرمز را گرفت. ما نمی دانستیم حقدوست در آنجا چه صحبتی انجام داده و بعد از پایان بازی متوجه شدیم.


وی ادامه داد: به هر حال در شرایط بازی بودیم و من قصد جسارت و بی احترامی نداشتم. نساجی تیم همشهری من و قابل احترام است. آقای جلالی سرمربی این تیم فرد بزرگواری است. من قصد جسارت یا بی احترامی به مردم قائمشهر یا شخص خاصی نداشتم.


تقی پور در مورد آینده ذوب آهن گفت: اولین برد ما در لیگ برتر بود. ما در بازی های گذشته بدشانس بودیم. نزدیک به 7 بازی را به دلیل اشتباه داوری یا اشتباه خودمان نتیجه را از دست داده بودیم. امیدواریم در بازی بعدی با سپاهان که دیدار سختی است، بتوانیم نتیجه خوب و دلخواهی را کسب کنیم.


مربی ذوب آهن در مورد عملکرد تیم داوری گفت: اکنون چون برنده از زمین خارج شده ایم نمی توانم بگویم داور خوب یا بد بود. به هر حال بازی امروز خیلی شرایط سختی داشت و داور تحت فشار بود. باید فیلم بازی را ببینیم و متوجه شویم ایشان اشتباه تأثیرگذاری داشته اند یا نه ولی به احتمال زیاد ما اشتباه کرده ایم.

دیدگاه‌ها