کد خبر : 1735510 | 16 بهمن 1399 ساعت 10:14 | 42.2K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش آنتوان گریزمان به بازگشت فوق العاده بارسلونا

آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی بارسلونا معتقد است که این تیم برابر گرانادا ذهنیتی برنده داشته است.

واکنش آنتوان گریزمان به بازگشت فوق العاده بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا که بعد از دو پیروزی تقریباً دشوار مقابل تیم‌های کورنیا و رایووایوکانو پا به مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری گذاشته بود، شب گذشته موفق شد با نتیجه 5-3 گرانادا را شکست دهد و به جمع چهار تیم پایانی رقابت‌ها صعود کند.

 

این صعود در حالی رخ داد که بارسا تا لحظات پایانی بازی با دو گل از حریف خود عقب بود اما به یک باره ورق را برگرداند و بازی را به تساوی کشاند؛ موضوعی که باعث شد مسابقه به وقت‌های اضافه کشیده شود و نهایتاً تیم رونالد کومان با ارائه یک نمایش فوق العاده در این اوقات با نتیجه 5-3 پیروز شده و به مرحله نیمه‌نهایی برود.

 

 

1569047

 

 

بدون شک آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی بارسلونا بهترین بازیکن این تیم در مسابقه شب گذشته بود چراکه آمار دو گل و دو پاس گل را از خود به ثبت رساند. گریزمان در پایان بازی پیرامون کامبک فوق العاده بارسلونا گفت: " فکر می کنم که در این مسابقه دارای یک ذهنیت برنده بودیم چرا که تمام سعی مان را تا پایان بازی انجام دادیم.

 

همچنین من از این موضوع که مربیان و هم تیمی هایم به من اعتماد دارند کاملاً آگاه هستم. این موضوعی است که از اهمیت بالایی برخوردار است. ما در برابر گرانادا و تا آخرین دقایق بازی تمام تلاش خود را انجام دادیم."

دیدگاه‌ها