کد خبر : 1735606 | 16 بهمن 1399 ساعت 14:00 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

کامبک و ثبت رکوردی جدید در تاریخ بارسلونا

پیروزی 3-5 شب گذشته بارسا در زمین گرانادا با یک رکورد جالب در تاریخ این باشگاه همراه بود.

کامبک و ثبت رکوردی جدید در تاریخ بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی اسپانیا،"کوپا دل ری"، بارسلونا موفق شد با نتیجه 3-5 گرانادا را در ورزشگاه لوس کارمنس شکست داده و راهی دور بعدی شود. اکنون بارسا در مرحله‌ی نیمه نهایی جام حدفی اسپانیا حضور دارد.

 

 

1569047

 

 

این بازی تبدیل به یک دیدار تماشایی شده بود و بین دقایق 88 تا 92، بارسلونا موفق شد بازی دو بر صفر باخته را با تساوی دو بر دو عوض کند و کار را به وقت های اضافه بکشاند. در وقت های اضافه‌ی این دیدار هم بارسلونا هم گرانادا گلزنی کردند تا جشنواره گل این بازی درخشان تکمیل شود اما آبی و اناری پوشان در این بازی رکوردی جدید برای باشگاه ثبت کردند.

 

 

1568989

 

 

بارسلونا در وقت های اضافه این دیدار موفق شد سه گل به ثمر برساند و این گل ها توسط فرانکی دی یونگ، جوردی آلبا و آنتوان گریزمان به ثمر رسیدند. این اولین بار در تاریخ باشگاه بارسلوناست که آن‌ها موفق می‌شوند در وقت های اضافه‌ی یک دیدار، سه گل را به ثمر برسانند و به نوعی آن‌ها در بازی مقابل گرانادا رکورد شکنی کردند.

در هر صورت بارسلونا فاصله‌ی چندانی تا رسیدن به فینال و قهرمانی در این رقابت‌ها ندارد و باید دید که در ادامه‌ی مسیر چگونه عمل خواهد کرد.

دیدگاه‌ها