کد خبر : 1736085 | 18 بهمن 1399 ساعت 20:35 | 28.3K بازدید | 0 دیدگاه

هوئسکا ۱-۲ رئال؛ خروج از بحران با دبل غیرمنتظره

رئال مادرید در یک بازی دشوار موفق شد در دیداری که رافائل واران دبل کرد هوئسکا را با نتیجه 2-1 شکست دهد.

هوئسکا ۱-۲ رئال؛ خروج از بحران با دبل غیرمنتظره

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید بعد از شکست ناامیدکننده هفته گذشته برابر لوانته و تحویل رتبه دوم به رقیب سنتی یعنی بارسلونا، امشب در چهارچوب رقابت های هفته بیست و دوم لالیگا مهمان هوئسکا بود که این مسابقه نهایتا با نتیجه 2-1 به سود تیم زین الدین زیدان تمام شد.

 

هوئسکا کار را بهتر آغاز کرد می توانست در همان لحظات ابتدایی بازی به گل دست پیدا کند اما ضربه رافا میر در مصافی تقریباً تک به تک با دروازه رئال مادرید به بیرون رفت.

 

 

1570015

 

 

در ادامه رئال مادرید توپ و میدان را در اختیار گرفت و در دقیقه 34 به اولین موقعیت مهم خود دست یافت؛ جایی که بعد از یک همکاری تیمی ضربه کریم بنزما از پشت محوطه جریمه توسط دروازه بان حریف دفع شد.

 

ادامه بازی در نیمه اول نیز با برتری نسبی تیم زین الدین زیدان همراه بود اما قفل دروازه ها باز نشد تا دو تیم با همان تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

 

در ثانیه های آغازین نیمه دوم هوئسکا تا آستانه باز کردن دروازه رئال مادرید پیش رفت اما ضربه مایکل ریکو با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد و راهی اوت شد.

 

در دقیقه 48 شروع طوفانی هوئسکا در نیمه دوم باعث ثبت گل اول برای آنها شد. ضد حمله فوق العاده بازیکنان این تیم با پاس‌های شینجی اوکازاکی برای گالان همراه بود و این بازیکن نیز با یک ضربه مهار نشدنی کار را 1-0 کرد.

 

 

1570016

 

 

چند لحظه بعد هوئسکا می توانست اختلاف را به دو گل افزایش دهد اما ضربه رافا میر در دهانه دروازه بعد از برخورد به تیر به بیرون رفت تا رئال مادرید با یک شانس بزرگ روبرو شده باشد.

 

در دقیقه 55 رئال مادرید به یک ضربه آزاد دست یافت. کریم بنزما پشت توپ ایستاد اما ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد اما توپ به تیر دروازه برخورد کرد. توپ برگشتی با ضربه سر رافائل واران به گل منجر شد تا نتیجه 1-1 شود.

 

 

1570013

 

 

بلافاصله بعد از گل تساوی رئال مادرید می توانست از حریف پیش بیفتد اما حرکت انفرادی مارکو آسنسیو و ضربه او با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه عبور کرد.

 

در دقیقه 63 هنرنمایی تیبو کورتوا مانع از این شد که رئال مادرید یک بار دیگر از حریف خود عقب بیفتد. ضربه سر بازیکن خوب هوئسکا در دهانه دروازه با عکس العمل فوق العاده گلر بلژیکی راهی کرنر شد.

 

در دقیقه 68 کریم بنزما در مصافی تقریباً تک به تک با دروازه هوئسکا قرار گرفت اما ضربه این ستاره فرانسوی توسط دروازه بان حریف به کرنر فرستاده شد.

 

در دقیقه 77 رئال مادرید به یک موقعیت خارق العاده دست یافت. کریم بنزما در دهانه دروازه می‌توانست گل برتری تیمش را به ثمر برساند اما ضربه محکم او روی خط دروازه به گلر حریف برخورد کرد و دور شد.

 

در دقیقه 84 حملات ادامه دار رئال مادرید نتیجه داد و این تیم نهایتاً روی یک ضربه آزاد به گل برتری دست یافت. ضربه سر کاسمیرو در ریباند مقابل پای رافائل واران قرار گرفت و او نیز توانست دروازه خالی هوئسکا را باز کند تا نتیجه 2-1 شود.

 

 

1570014

 

 

در ادامه رئال مادرید کار آن را کنترل کرد تا مسابقه با همان نتیجه پایان پذیرد و تیم زین الدین زیدان به سه امتیاز ارزشمند دست پیدا کند.

دیدگاه‌ها